• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varumärkes-kombo.

easy rider

Brüno
2-Faktor
Två av världens starkaste varumärken.

image.jpg
image.jpg
image.jpg


Visa din bästa kombo!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Tanken är ju dock att det inte alls ska vara hett. Det är ju därför man använder det. :D

Men jag håller med, det ser grymt hårt ut. Glidare är inte riktigt min grej men det är en grym kombo det där!

Inte bara därför, kan även förbättra prestandan.
Denna typ av glidare gillar jag, de som ser matta, råa och strippade ut. Inte massa krom och trams :)
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Tanken är ju dock att det inte alls ska vara hett. Det är ju därför man använder det. :D

Men jag håller med, det ser grymt hårt ut. Glidare är inte riktigt min grej men det är en grym kombo det där!


Jag var lite skeptiskt till det först. Farsan avrådde från det, då han hade lindat bandage på hans rally-amazon, vilket föranledde att grenröret sprack pga värmen. Men det är väl skillnad på hojar och materialet, då många verkar ha det. Det rök rätt ordentligt till en början, men nu verkar det lugnt.
 
Topp