• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vass Oxfords i Brown Museum Calf EU41

Randel

Cartier
Fil 2016-07-29 13 54 51.jpeg
Fil 2016-07-29 13 53 27.jpeg
Fil 2016-07-29 13 54 09.jpeg
Fil 2016-07-29 13 52 43.jpeg
Jag håller på att sålla ut bland alla skor och säljer därför dessa. Lästen är "P", vilket är en något mer rymlig läst än t.ex. "F". För mig som brukar ha UK7.5 i de flesta av Crocket & Jones läster sitter denna perfekt i EU41. Skinnet är Brown Museum Calf, och just Museum-skinnet har en väldigt speciell lyster som nästan ger en 3D-känsla. Väldigt svårt att fånga på bild. Dessa har en Signel Dainite sula vilket gör den till en väldigt praktisk sko när hästen närmar sig. Just att den är single och inte double gör att skon "sitter" lika lågt mot marken som de med lädersula, så det blir en väldigt elegant sko på det viset. Lästade skoblock ingår (de som sitter i skorna på bilderna). Nypris var nästan 5.000:- inklusive skoblocken. De är i princip helt nya (använda max 5 gånger av mig), men observera den lilla "ding" som finns på ena tån. Första gången jag hade de på mig lyckades jag såklart sparka på något. Jag tycker inte det stör så mycket en vill vara tydlig med att det alltså finns ett märke som är ett par milimeter stort. Fyller man med mörk skokärm syns det väldigt lite. Frakt inom Sverige ingår, och jag har en del referenser här inne både som säljare och köpare. Betalning via Swish föredras. Inga byten p.g.a. fel storlek, men är det något som inte stämmer med min beskrivning eller bilderna har du full returrätt.

Pris: 2.300:-
 
Topp