• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Vass Oxfords i Burgundy EU41

Randel

Cartier
Jag håller på att sålla ut bland alla skor och säljer därför dessa. Lästen är modell "F", och det är i smal vidd. Jag tycker att lästen påminner om Crockett & Jones 348. Det är en väldigt smäcker och elegant läst, och storleken EU41 motsvarar UK7.5 för mig i t.ex. C&Js vanligaste läster. Vass gör alla skor för hand, och som syns på bilden på sulan har just dessa snygg ritsnedläggning och tåjärn i gummi. Sulan är tillverkad av Rendenbach, som är kända för att vara oerhört slitstarka. Använda ca. 5 gånger av mig. Nypris runt 4.500:-. Lästade skoblock ingår (de som sitter i skorna på bilderna). Frakt inom Sverige ingår, och jag har en del referenser här inne både som säljare och köpare. Betalning via Swish föredras. Inga byten p.g.a. fel storlek, men är det något som inte stämmer med min beskrivning eller bilderna har du full returrätt.

Pris: 2.300:-
Fil 2016-07-29 12 54 16.jpeg
Fil 2016-07-29 12 54 16.jpeg
Fil 2016-07-29 12 53 40.jpeg
Fil 2016-07-29 12 52 50.jpeg
Fil 2016-07-29 12 52 10.jpeg
 
Topp