• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 'vattentät' 40-talare i stål med goa attribut; zon-tavla tre tacche - 1.6k

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
1600kr inkl. rek-frakt
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu åker den ut till försäljning. En anonym och förmodad 40-talare i 30mm boett med härliga distinkta hack i boettlocket. Verket har fått sig en översyn av forummedlem och tickar på. Nuvarande gångreserv ligger runt 1,5 dygn utan uppdragning.

Tillverkare är okänd och även verket; förmodat AS-verk men jag kan ha fel. Bilderna är en del av beskrivningen och önskas ytterligare så återkom med ett pm.

Till dig som hörde av sig när klockan köptes så är jag ledsen men jag hittar varken ditt inlägg eller dig i min pm-inkorg.

Snabba fakta
  • boett i stål
  • tavla i två-ton med blånerade visare (se bilder)
  • 16mm mellan bandhornen och ~30mm i diameter exkl. krona.
  • skruvlock med tre distinkta hack
  • förmodat mineralglas
Klockan skickas med PostNords blå kuvert och frakten är inkluderad i priset.

Referenstråd:
https://klocksnack.se/threads/north.58563/

IMG_9939.jpeg
IMG_9940.jpeg
IMG_9941.jpeg
IMG_9937.jpeg

IMG_9942.jpeg

IMG_0227.jpeg
IMG_0260.jpeg
IMG_7072.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp