• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Veckans andra paketöppning!

Nu kommer uppföljningen på gårdagens tråd. Jag utlovade ju att det skulle komma en till paketöppning denna vecka. Här kommer den!


Ser något värdefullare ut idag :)


Glödlampa i värdefrakt?


Välpaketerat...


Mystiskt svart låda


Det börjar närma sig...


En flinga!!


Obligatoriskt och efterlängtat wristshot!

Äntligen fått fingrarna på min första "riktiga" klocka. Är grymt nöjd med denna, den har stått på önskelistan länge innan jag gjorde slag i saken. Tack JohanHLM för en trevlig affär!
Fantastiskt exemplar dessutom, eller vad tycker ni?

//Viktor
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Alltid lika kul med paketöppning och speciellt när innehållet är så fint. Grym flinga, grattis!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Wow, vilket exemplar! Snyggt som fan! Passar på att säga välkommen till KS också!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jäkligt fint skick på den - stort grattis!

JohanHLM - hoppas du inte ångrar dig när du ser den där godbiten i nya händer, varsamt smekandes den offentligt... :)
 
Tack för alla grattis, känns bra att slutligen ha kommit ur skuggan och in i värmen på KS.

Om nu Tudor från denna epok använder samma stål som Rolex, dvs Sandvikstål, så kan man säga att klockan har hittat hem till Sandviken igen. Ska visa den sitt ursprung imorgon :D
 

JohanHLM

Rolex
JohanHLM - hoppas du inte ångrar dig när du ser den där godbiten i nya händer, varsamt smekandes den offentligt... :)
Är ju nästan så jag får ståfräs när du beskriver senariot :) Tycker det finns så mycket annat roligt att testa så separationsångesten brukar inte vara så farlig. Skulle jag ångra mig är det nog förvisso inte helt enkelt att hitta en i samma skick...
 
Topp