• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Veckans bästa klockbild

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bergaren

Silver
2-Faktor
Tänkte att det vore roligt med en tråd där man lägger upp sina bästa klockbilder. Ett förslag är att man varje vecka lägger upp den bild som man blev mest nöjd med under veckan.

Det finns ju flertalet bildtrådar, som till stor del håller hög kvalitet, men jag kan tycka att detta kan ha sitt berättigande. I annat fall så får tråden självdö. :)
Tråden bör hållas fri från diskussion.

Jag börjar själv med ett bidrag. :)
IMG_3059.JPG

Det är ta mig tusan otroligt hur vansinnigt svårt det verkar vara att hålla en tråd fri från kommentarer även om TS ber om det.

Det går faktiskt alldeles utmärkt att Inte skriva i alla trådar, och Gilla-knappen är där av en anledning. Jag tror till och med att en av orsakerna att den kom till var just för att slippa alla "snygg klocka" och "+1".

Sen om man inte gillar en till bildtråd må så vara, men det är en helt annan sak. Bara att skita i att posta i den så får den som TS påpekar självdö, alternativt anmäla den till admin om det är så att man stör sig så pass mycket på dess existens.

Det är ta mig tusan otroligt hur vansinnigt svårt det verkar vara att hålla en tråd fri från kommentarer även om TS ber om det.

Det går faktiskt alldeles utmärkt att Inte skriva i alla trådar, och Gilla-knappen är där av en anledning. Jag tror till och med att en av orsakerna att den kom till var just för att slippa alla "snygg klocka" och "+1".

Sen om man inte gillar en till bildtråd må så vara, men det är en helt annan sak. Bara att skita i att posta i den så får den som TS påpekar självdö, alternativt anmäla den till admin om det är så att man stör sig så pass mycket på dess existens.
Du skriver ju nu.

Förstår inte problemet med att kommentera en bild, visst gillaknappen finns men tycker det är trevligt ge skriftligt kredd med när det är något extra bra (eller ovanligt). Diskussion, som det står, är för mig något helt annat. Men visst om TS önskar en bara bildtråd så visst det kan jag följa med...

Sen kan en ju lägga vikt vid att ta den bild en tycker blev bra, inte random dagens klocka. Det är mer störande för egen del om tråden utvecklas till det, kan jag lika gärna bläddra där.

Senast ändrad:

TS får så klart önska en tråd utan kommentarer. Men KS är väl ändå i grund och botten ett diskussionsforum där vi diskuterar klockor?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp