• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Veckans fynd!

Exxet

Rolex
Eller hur?
oris.jpg

http://www.tradera.com/item/341996/...eiziskt-armbandsur-klocka-herrur-60-70-talet-
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Älskar smetet på O:et i Oris, är de det som kallas patina?:facepalm: Säljaren finns i Hong Kong dessutom! Verkar va bra business att skriva vintage och sälja dyrt på Tratten. Stackars köpare!
 

SvenD

Cartier
2-Faktor
Var ju ändå lite fulsnygg även om jag aldrig skulle få för mig att bära en sån ;o)
 

Fadershan

Patek
Såg auktionen efter den var slut, men det känns lite som Don Quijote och väderkvarnarna, upp till en femhundring var det ju fler som budade sen var det två som gick bananas:wideyed::confused:.
Jo precis håller med. Nu kan ju iofs köpare häva köpet om den har annonserats som något den inte här, om hen får reda på det :)
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Jö-sses!
Antar att säljaren var förberedd på att den skulle sluta på ett par hundringar som de brukar.

Spekulerar fritt här, men... Semesterfylla gone bad?
 
  • Like
Reactions: JLW
Topp