• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Veckans klockor 1 (2)

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
En klar för hämtning.
Zine9q0.jpg


Och den andra skickad från Tyskland.

Gött!
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Hur länge var den där?
Köpte den för ca 2 veckor sedan och gick direkt till Rob, dock behövdes ny glasring så packningsbytet tog lite längre tid än de utlovade 2 timmarna. Ingen fara dock nu är den tät och den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge. Skall försöka smita dit imorrn.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Köpte den för ca 2 veckor sedan och gick direkt till Rob, dock behövdes ny glasring så packningsbytet tog lite längre tid än de utlovade 2 timmarna. Ingen fara dock nu är den tät och den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge. Skall försöka smita dit imorrn.

Vänta nu, imorgon? Va fan molle klickade ju mig in i tråden igen för att få se lite bilder inte än mer cliffhanger :D ;)

Spännande, alltid roligt med nytt :)
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Tur man har fria arbetstider och att Rob E öppnar ok tid.
Hämtade precis min nya OQ 17000.
Tät o fin med sprillans glasring.
Vad fet o fin den känns med den integrerade oysterlänken. Champagnetavlan är ju bara så läcker. Då är vi redo att ta emot den ännu ljusare kusinen om någon dag eller två :)
9eGLfZx.jpg


C3jWxiG.jpg


yhQeNEG.jpg
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Jag gillar klockor. Alla har sin plats. Rolex och Grand Seiko är favoriterna och de komplementerar varandra bra. Lite lättare att lägga större pengar på Rolex då förlusten nog blir mindre om/när man vill sälja.

Rolex och Seiko har ganska lika formspråk. Lite tysk bauhaus stil, funkis.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! ;) Blir också sugen på en OQ men har aldrig klämt på en. Vågar man chansa tro? :)
 
Topp