• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Veckans megatävling!!! Resultat!!!

Ministern

Founder
2-Faktor
Den store mannen från väst är tillbaka (Porsan) och med sig har han en gåva (Cape Cod duk) till en lycklig vinnare! Den minst lyckliga vinnaren får en giveaway från Frederic Constant (tack Rob). Frågorna är följande:

1. Vilket bolag arbetar Porsan för?
2. Vilken var Porsans första riktiga klocka?
3. Vilket är Porsans favoritmärke på klockor?
4. Vem är KS främste forumprofil?

Pm:a mig senast imorgonkväll svaren.

PS, jag är enväldig domare..

STÖRSTA FÖRLORARE BLEV MAX SOM INTE HADE RÄTT PÅ EN ENDA FRÅGA (Pris kommer på GTG)

VINNARE BLEV TYVÄRR SVÅRT ATT UTNÄMNA DÅ DET VAR TRE PERSONER MED TRE RÄTT (DÄR UTSLAGSFRÅGAN BESVARATS KORREKT). SÅ LOTTEN FICK AVGÖRA OCH VINNAREN BLEV..........














GAVVE! PRIS UTDELAS PÅ GTG:n

Rätt svar på frågorna var: 1. Petrobras/Prosafe

2. Omega SMP

3. Rolex

4. Spencer66
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Re: Veckans megatävling!!!

Haha, vem faen är Porsan :D och varför är spence så glad över Rolexköpet? Inte kan det vara så att rolexfanboyen lurat på denne Porsan rollen?

Mycket spännande upplägg, OCH vem skall vinna? Kommer nog inte kunna somna...
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Veckans megatävling!!!

Aurum skrev:
Haha, vem faen är Porsan :D och varför är spence så glad över Rolexköpet? Inte kan det vara så att rolexfanboyen lurat på denne Porsan rollen?

Mycket spännande upplägg, OCH vem skall vinna? Kommer nog inte kunna somna...

Dina svar borgar för att du känner Porsan väl din spjuver :)
 

Ricrob

Patek
Re: Veckans megatävling!!!

Aurum skrev:
Haha, vem faen är Porsan :D och varför är spence så glad över Rolexköpet? Inte kan det vara så att rolexfanboyen lurat på denne Porsan rollen?

Mycket spännande upplägg, OCH vem skall vinna? Kommer nog inte kunna somna...

:lol:
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Re: Veckans megatävling!!!

Spencer66 skrev:
Den store mannen från väst är tillbaka (Porsan) och med sig har han en gåva (Cape Cod duk) till en lycklig vinnare! Den minst lyckliga vinnaren får en giveaway från Frederic Constant (tack Rob). Frågorna är följande:

PS, jag är enväldig domare..

1. Vilket bolag arbetar Porsan för?


2. Vilken var Porsans första riktiga klocka?


3. Vilket är Porsans favoritmärke på klockor?


4. Vem är KS främste forumprofil?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Veckans megatävling!!!

NiklasArvid skrev:
Spencer66 skrev:
Den store mannen från väst är tillbaka (Porsan) och med sig har han en gåva (Cape Cod duk) till en lycklig vinnare! Den minst lyckliga vinnaren får en giveaway från Frederic Constant (tack Rob). Frågorna är följande:

PS, jag är enväldig domare..

1. Vilket bolag arbetar Porsan för?


2. Vilken var Porsans första riktiga klocka?


3. Vilket är Porsans favoritmärke på klockor?


4. Vem är KS främste forumprofil?


Anledningen till att man skall PM:a är att man inte skall kunna kopiera varandras svar..
Tar därför bort dina svar så får du PM:a till mig.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Re: Veckans megatävling!!!

Spencer66 skrev:
NiklasArvid skrev:
Spencer66 skrev:
Den store mannen från väst är tillbaka (Porsan) och med sig har han en gåva (Cape Cod duk) till en lycklig vinnare! Den minst lyckliga vinnaren får en giveaway från Frederic Constant (tack Rob). Frågorna är följande:

Anledningen till att man skall PM:a är att man inte skall kunna kopiera varandras svar..
Tar därför bort dina svar så får du PM:a till mig.

...de var inte så allvarligt menade... ...+ jag har redan putsprylar ...men jag fär önska deltagarna ett hjärtligt lycka till och trevlig helg! :D
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Re: Veckans megatävling!!!

det enda jag putsar på mina klockor är plastglasen ...och överraskande ofta dessutom... ;)

händer iofs att jag torkar av en boett nu o då med lite fuktig trasa, men thats it!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Re: Veckans megatävling!!!

Den här tävlingen är riggad...luktar Marjasin lång väg..... :twisted:
 

max

Dancing Queen
Re: Veckans megatävling!!!

misstänker att spencer försöker samla mutor i form av gratisöl inför gtg:n :lol:
...ingen dum idé förresten :D
 

max

Dancing Queen
Humbug :lol: :lol: :cool:
Svaret på 3:an var ju rätt, du tror rolex och porsan vågar inte oppnera sig men innerst inne klappar hjärtat för jlc. Och Denke var väl svaret på 4:an.
Hävdar fel i facit :D :D
 

Ministern

Founder
2-Faktor
max skrev:
Humbug :lol: :lol: :cool:
Svaret på 3:an var ju rätt, du tror rolex och porsan vågar inte oppnera sig men innerst inne klappar hjärtat för jlc. Och Denke var väl svaret på 4:an.
Hävdar fel i facit :D :D



Nu är du farligt nära att inte få något pris överhuvudtaget!
 
Topp