• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

vem äger en rolex?

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
tråden handlar om folk som vill dela med sig av sin rolex klocka och inte hata på något sätt så ni som inte har rolex så är det onödigt för er att skriva!!!
Vad förväntar du dig egentligen? Innan denna tråd har du gjort 4 inlägg och startat 3 trådar under dina första dagar på forumet under juni. Då fick du märkligt nog väldigt snälla svar på dina frågor och tipset att läsa mer och fördjupa dina kunskaper genom allt som redan finns skrivet på forumet. Nu startar du denna tråd trots att du vet att forumet är fullt av bilder och text om alla Rolexmodeller, därav alla nedlåtande svar.
 
Lägg till en 0:a så får du en ännu fetare sub dvs 16800 givetvis med safir som extra tillval..-:)
image.jpg

Är det en 3200 CS i bakgrunden..?
 

JohnDoe

Rolex
Vad förväntar du dig egentligen? Innan denna tråd har du gjort 4 inlägg och startat 3 trådar under dina första dagar på forumet under juni. Då fick du märkligt nog väldigt snälla svar på dina frågor och tipset att läsa mer och fördjupa dina kunskaper genom allt som redan finns skrivet på forumet. Nu startar du denna tråd trots att du vet att forumet är fullt av bilder och text om alla Rolexmodeller, därav alla nedlåtande svar.
Särskilt dom de trådarna som startades då lät som "vad är det för klocka som jag plötsligt kom över och hur säljer jag den snabbt utan frågor".... Nu är pengarna slut och jag hoppas jag får tag på en ny att sälja....
 
  • Like
Reactions: TiE

JohnDoe

Rolex
Själv har jag en mycket unik Rolex som bara finns i ett exemplar. Det var iallafall vad killen som sålde den sa. Måste vara äkta, betalade typ 100 baht för den på en marknad i Phuket.

image.jpeg
 
  • Like
Reactions: JLW
Topp