• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem äger forumets fulaste dinka?

Isodor

Audemars
Precis som rubriken lyder, vem här inne sitter och trycker på en riktig skräckhistoria?

Är det någon Ur&Penn skit som din sambo köpt för 5 år sedan till dig, eller kanske något du köpte i TAX-FREE butiken på Finlandsfärjan när du var liiite för full..

Mekaniskt, Quartz, Digitalt, Automatiskt... Allt är tillåtet så länge det är åt helvete!

Lite bilderna hagla.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Min 30 års present från kollegorna på jobbet är nog forumets värsta.
EB657100-CF29-4BE1-A2E1-30A53E4C17B2-8443-000007E730F05A14.jpg
 

leicaphile

Panerai
Jag lade precis ut en "contender" på Tradera, har tyvärr inte orkat fota det UNDERBARA urverket :D
http://www.tradera.com/philip-persio-titanium-utrop-1--auktion_190305_183696245

Ja, det var roligt att öppna den för batteribyte; hittade det minsta urverket jag nånsin sett i mitten av en plastring samt tre knappar som bara fjädrar men inte är kopplade till nåt.

Det är så man känner igen en ÄKTA Philip Persio. Se upp för piratkopior; fungerar chronon vet du att du blivit grundlurad.
 
Topp