• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem har bästa Breitlingsamlingen på Klocksnack? Tävling med fintfint Breitlingpris!

Gummo

Joker
2-Faktor
:breitling:Ni liksom jag undrar säkert vem fan som egentligen har den bästa Breitlingsamlingen här på forumet.:breitling:
Bretilingsamlare, släng upp fina bilder på er samling! Har ni Breitlingprylar, reklam, böcker, askar mm så ska de givetvis vara med på bild. Det var ett tag sen jag firade inlägg så den här tävlingen är väl nån sorts försenad 3000-tävling. Jag är domare och som vanligt helt jävla korrupt och subjektiv i min bedömning. Priset är en mycket exklusiv (Swiss Made) chokladkaka som endast får avnjutas av en riktigt Breitlingsamlare. Eftersom jag bara haft två och ej äger någon Breitling nu (Skulle inte banga en Pluton från 80-talet!) så måste chokladen ges bort till någon mer rättmätig ätare. Chokladen delades ut till folk i klockbranschen på årets Baselmässa och går ej att köpa.
Ett riktigt Snajsigt mobilskal ligger även i potten. Den som vinner väljer och tvåan får det som blir över:)

Tävlingen pågår ända till Tisdagen den 16/6 kl 21.00 så att det finns en chans att den nya ägaren ska hinna få den till midsommarefterfesten!
Shoot, give it your best and may the biggest Breitling Fan win:):breitling::breitling::breitling::breitling::breitling::breitling::breitling::breitling::breitling::breitling:
IMG_2363.jpg
IMG_2364.jpg
IMG_2365.jpg
IMG_2366.jpg

image.jpg
 
Senast ändrad:

alfgren

Rolex
2-Faktor
Lite tröttsamt att behöva höra göteborgs- eller dörrvaktsskämtet varje gång en Breitling nämns. Det är ju inte så att det kommer 3 inlägg om skaldjursätande östermalsbrats varje gång en Rolex nämns. Det är ju precis lika sant.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Lite tröttsamt att behöva höra göteborgs- eller dörrvaktsskämtet varje gång en Breitling nämns. Det är ju inte så att det kommer 3 inlägg om skaldjursätande östermalsbrats varje gång en Rolex nämns. Det är ju precis lika sant.
Jag känner en vakt från Göteborg som bor i Stockholm och arbetar på en skaldjursrestaurang belagd på Östermalm.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Lite tröttsamt att behöva höra göteborgs- eller dörrvaktsskämtet varje gång en Breitling nämns. Det är ju inte så att det kommer 3 inlägg om skaldjursätande östermalsbrats varje gång en Rolex nämns. Det är ju precis lika sant.

Det har testats att ifrågasätta Rolex tidigare, det som hände var att trosorna åkte rakt upp i röven och folk började gråta. Det gicks över lik för att försvara märket. :)

Men jag tycker också att skämten börjar bli tröttsamma, men är man stark så måste man vara snäll.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Min samling, lånad bild. :)

DörrvaktsBratte.jpg


Ursprungligen såld i Göteborg, say no more...

Inte mycket till samling eftersom jag bara har en.
image.jpg

Min frus gedigna Breitlingsamling!
Hon hälsar, att hon VERKLIGEN älskar choklad......
20150611_201219.jpg

Har väl inte en samling precis med bara en, men om det gäller vem som har ägt sin Breitling längst ligger jag nog bra till. Gamla Bettan har varit i min ägo i 17 år och 5 månader nu. Still going strong ... :happyhappy:

Breitling 2014-08-15 - 1.jpg

Ingen samling bara två

140419 040.JPG



140419 072.JPG

En samling är väl per definition tre eller fler, så jag blir väl diskad för att jag bara har två ruttna gamla Brattar. :D
IMG_0604.JPG

Colten på sommarlädret :happyhappy:

image.jpg


Breitling regerar! :D
:breitling::breitling::breitling::breitling:

Härligt med bidrag!!! Fyll på med era Brattar✌️
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ingen samling men vafaan! Det är ju en chans till att posta en bild på en av de coolaste Brattarna i alla fall:)
image.jpg

Eller 2...
image.jpg

Äh!! Va faan en på länk också...
image.jpg

Satan va sugen jag blev på att bära Bratte i helgen...
 
Topp