• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem har för tillfället forumets finaste klocka?

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Aurum, du vise man. Jag missar något här och hittar inga annonser, är de så billiga som sägs i tråden?

Det är direkta motsatsen som det hintas om här. Denna har varit uppe på tapeten tidigare och jag höll inte alls med om värderingen. Det som försvårar det hela är att Henry Duvoisin tillverkar dyra ur idag. Jag anser dock att detta exemplar inte alls håller samma klass.
 

Apansson

Torpare
Det är direkta motsatsen som det hintas om här. Denna har varit uppe på tapeten tidigare och jag höll inte alls med om värderingen. Det som försvårar det hela är att Henry Duvoisin tillverkar dyra ur idag. Jag anser dock att detta exemplar inte alls håller samma klass.
Tack för ett informativt svar! Designen är fin tycker jag, kanske kan de göra något liknande men ännu bättre idag!
 
Snyggaste vetefan, men jävligt snygg är den i alla fall...

CAF93068-F6A2-4787-B098-95E4C3978308_zps9qdyyzeo.jpg
 

Andsan

Rolex
Åh fy fan vad fin. Vad brakar en sån där loss på?
Den är väldigt svåvärderad. Jag har på bukten sett liknande från 5' till 140'. Jag har fått denna värderad av av en tysk auktionsföretag till 30'
Det är nog ett rimligt pris. Nyservad är den och skicket är mkt bra. Troligen inte använd så mycket. Originalarmbandet i ödleskinn har jag kvar. De har en hemsida. Googla!
 

Andsan

Rolex
Jag har på bukten sett liknande från 5' till 140'.!
...avslutade affärer på samma ref?

Nej! Såg tidigare att en engelsman köpte en, dock i mkt sämre skick för runt 5´.
140´var det någon tysk butik som ville ha för sin, denna var i bra skick.
Det finns några på tyska bukten från 10´- 140´
 
Topp