• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem har jag träffat?

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Käkat muffins med Philipp Stahl?

Blå stålsubbar är coola. ;)
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Bägge urtavlor är prototyper som Singer gjorde åt Rolex (svårt att se men bägge två är blå).

Den nedre har en "minute track" som liknar de på PN Daytona-tavlor :). Brukar också kallas för "piano dial".

aaah trodde bara att det var ljuset som gav den blåa färgen, hur som, sjukt fina!
 

Fabian

Patek
2-Faktor
omg omg omg omg omg. dom blir ju bara snyggare och snyggare ju mer man tittar på dom!!!!
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Gillar den exotiska tavlan utan lum. Hde varit sjukt snygg med matchande visare. Blir på något sätt bara fel med patinerat tritium på bara visarna. :)

Fick du se annat godis?
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Galna klockor, så klart, det är ju Mr P vi talar om! Hur kom det sig att du sprang på honom?

Inga bilder på damerna i fråga...?
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Är osäker på om jag får sjuka cravings för att dom är extremt sällsynta eller för att dom är extremt snygga. Nånting hoppade till i bröstet iallafall.

För övrigt kul att se något man inte sett innan! Händer inte varje dag nuförtin=)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ville inte verka ohövlig så jag nöjde mig med en bild på klockorna... ;)

Stötte på honom i Basel :)
Ålrajt - och för oss på KS är det ju fullt normalt, att när du springer på en annan man flankerad av två riktiga skönheter - så vill du titta närmare på hans klockor - och ej på damerna, ha ha

PS - Charles, fick tag på en slät ring till DJ:n via VRF, tack för tipset - DS
 

Charles_

Rolex
Ålrajt - och för oss på KS är det ju fullt normalt, att när du springer på en annan man flankerad av två riktiga skönheter - så vill du titta närmare på hans klockor - och ej på damerna, ha ha

PS - Charles, fick tag på en slät ring till DJ:n via VRF, tack för tipset - DS
Skönt att det löste sig! Var det från samma person du hade kontakt med inledningsvis?
 
Topp