• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem kan applicera antireflex behandlingar i Sverige?

sveol

Cartier
Hej,

Jag är en AR junkie som mest flippar klockor pga dålig AR på glaset (enligt min standard). Min fråga är enkel: Någon som vet vart man kan få hjälp med klara AR behandlingar från 3`e part i Sverige/Norden/Nord Europa?

Mvh
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Hej,

Jag är en AR junkie som mest flippar klockor pga dålig AR på glaset (enligt min standard). Min fråga är enkel: Någon som vet vart man kan få hjälp med klara AR behandlingar från 3`e part i Sverige/Norden/Nord Europa?

Mvh

Det låter överdrivet avancerat! Tror mer på att köpa ett färdigt AR glas av bra kvalitét.
 

sveol

Cartier
Mm det kanske går. Svårare när det är klockor som främst kommer från Micro tillverkare dock skulle jag tro. Vet att det finns massor av AR tjänster där ute, men de flesta i länder dit jag inte vill skicka mina klockor. Vore nice att kunna köpa tjänsten, med garanti, i Sverige.
 

Per Hamrin

Breitling
Hej,

Jag är en AR junkie som mest flippar klockor pga dålig AR på glaset (enligt min standard). Min fråga är enkel: Någon som vet vart man kan få hjälp med klara AR behandlingar från 3`e part i Sverige/Norden/Nord Europa?

Mvh
Finns en enklare lösning, köp endast klockor som bara har AR beläggning på insidan av glaset
Ha det bra
 

jabla

Sarlacc
Mm det kanske går. Svårare när det är klockor som främst kommer från Micro tillverkare dock skulle jag tro. Vet att det finns massor av AR tjänster där ute, men de flesta i länder dit jag inte vill skicka mina klockor. Vore nice att kunna köpa tjänsten, med garanti, i Sverige.
Hör med företag som sysslar med optik, har för mig man kan få kameraliser AR behandlade igen vid skador.
 
Topp