• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem tar över Kings klockblogg?

Whedda

Rolex
För att förtydliga - det är inte jag som avslutat samarbetet, utan KING/Egmont som vill fylla klocksidan i tidningen och Klockbloggen på webben internt.

Jag önskar dem stort lycka till med det.

Och som ja förstått det är det endast av ekonomiska skäl då man behöver spara in på frilans.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Tråkigt att inte få fortsätta men jag antar att den lever vidare på annat håll. Tack Singular!

Lycka till den som nu tar över. ;)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Passar på att tacka jag med. Singular alla dina bloggar har varit otroligt givande och pushande för mitt intresse. Hoppas du fortsätter skriva
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Som så många andra var singulars första blogg en bidragande orsak till att intresset tog fart på allvar. Sedan naturligt följt kingbloggen. Tycker du gjort ett väldigt bra jobb.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Många vänliga ord - tackar. Gammbloggen är dessvärre död och begravd sedan jag började skriva för KING.

Jag har själv ingen aning om vem som efterträder mig men Whedda antyder ju att det är han, så det kan säkert stämma. Vi står för lite olika stil och val (vilket nog varit uppenbart på de senaste två numrens klocksida i tidningen), men han kommer säkert att sköta uppgiften på ett fullgott sätt.
 

fredrik!

Cartier
Din blogg har varit en ämne under flertalet sociala event i min umgängeskrets och kommer vara ett saknat område. Tack Singular!
 

cab

Audemars
2-Faktor
Håller med tidigare poster. Tack för mycket trevlig blogg och du fortsätter på annat håll.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Intresset öka en hel del med Singulars blogg för min del också.
Kommer ihåg Seikon med orange o rött tropic på.
Det diggade jag!
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Håller med föregående inlägg.
Innan jag började hänga på
gamla TTT var klockbloggen där intresset började.
 

UNO

Panerai
Kings klockblogg har varit jättebra men bloggande under tidningar/medias paraply är svårt.
Kings tid är nog över likaså, sen de blev sålda är det inte något annat än produkter produkter och intervjuer med skådespelare som ÄR aktuella med en film etc etc.
Jag hittade en bunt av Kings 1a årgång i sommarstugan, om dom hittar tillbaka dit, då är dom hemma.
 

Whedda

Rolex
Kings klockblogg har varit jättebra men bloggande under tidningar/medias paraply är svårt.
Kings tid är nog över likaså, sen de blev sålda är det inte något annat än produkter produkter och intervjuer med skådespelare som ÄR aktuella med en film etc etc.
Jag hittade en bunt av Kings 1a årgång i sommarstugan, om dom hittar tillbaka dit, då är dom hemma.

Sålda? Har väl ägts av Egmont Publishing sen starten?




Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

m_s

Patek
2-Faktor
En ikon går i graven - bloggen var en av de stora filerna som ledde in till mitt klockberoende.

Hoppas att vi får chans att fortsatt kunna ta del av din kunskap och passion framöver!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kings klockblogg har varit jättebra men bloggande under tidningar/medias paraply är svårt.
Kings tid är nog över likaså, sen de blev sålda är det inte något annat än produkter produkter och intervjuer med skådespelare som ÄR aktuella med en film etc etc.
Jag hittade en bunt av Kings 1a årgång i sommarstugan, om dom hittar tillbaka dit, då är dom hemma.

Tycker också tidningen var lite upp och ned ett tag i början, men det var några år sedan nu jag prenumererade eller köpte ett nummer. Men jag ger stort kredd till deras nätsida som är väl tilltagen med info och roliga bloggar (Wheddas gamla, singulars klockblogg, dr sartolie etc.) :)
 

Richstallvik

Breitling
Jag får stämma in och tacka för en bra blogg Singular som hållit hög klass i många år och som antagligen är en av de största anledningarna till att klockberoendet tog fart på allvar...
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
För att förtydliga - det är inte jag som avslutat samarbetet, utan KING/Egmont som vill fylla klocksidan i tidningen och Klockbloggen på webben internt.

Jag önskar dem stort lycka till med det.

Tack för intressanta inlägg under åren. Även jag läste bloggen dagligen och inspirerades innan jag ramlade in på Klocksnack. Har fortsatt följa bloggen med intresse. Får fortsätta följa din egna sida.

Om det är Whedda som tar över så finns det hopp om en bra fortsättning. :)
 
Topp