• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vem Vet Mest?

Hubbatix

Cartier
Det kan ju inte ha varit någon annan än självaste P-A jag såg i Vem Vet Mest nyss. Välkommen i klubben! Var själv med i programmet 2008-2009 nångång. Någon annan på forumet som varit med, tro?
 
  • Like
Reactions: P-A

Hubbatix

Cartier
Surt som fan är det ju, jag missade fredagens sista tre med ett slarv... Vad hade du på armen då?
 

Hubbatix

Cartier
Haha, ack så du bedrog dig... ;) Men en kul upplevelse åtminstone? Tydligen en bedrift bara att klara kvalet till programmet, så helt illa är det ju inte.
 
  • Like
Reactions: P-A

rogart-63

Patek
Helt klart ett favorit program .Tror nästan jag sett alla avsnitten . Lätt att sitta hemma och svara rätt på allt . Nästan iallafall . Strongt gjort ni som har varit med . När jag såg dig igår P-A var min första tanke .Är det nån från Klocksnack ? .Hur gick det för dig Hubbatix? Vem vet mest av er tre ?. inklusive @almeyeroro
 

Hubbatix

Cartier
Helt klart ett favorit program .Tror nästan jag sett alla avsnitten . Lätt att sitta hemma och svara rätt på allt . Nästan iallafall . Strongt gjort ni som har varit med . När jag såg dig igår P-A var min första tanke .Är det nån från Klocksnack ? .Hur gick det för dig Hubbatix? Vem vet mest av er tre ?. inklusive @almeyeroro

Vafan väntar du på, anmäl dig till programmet vetja! Det är visserligen inga prispengar att säga upp sig från jobbet för, 10k som ska skattas, men du får resa och boende betalt och ett härligt minne. Men som du säger, det är betydligt lättare hemma i soffan.

Jag vann min "dag" så att säga, men åkte ut strax innan finalen på fredagen. Så jag leder nog här på forumet om ingen annan flikar in. :cigar:


Är det senaste avsnittet?

Ja precis, gårdagens.
 
  • Like
Reactions: P-A
Vafan väntar du på, anmäl dig till programmet vetja! Det är visserligen inga prispengar att säga upp sig från jobbet för, 10k som ska skattas, men du får resa och boende betalt och ett härligt minne. Men som du säger, det är betydligt lättare hemma i soffan.

Jag vann min "dag" så att säga, men åkte ut strax innan finalen på fredagen. Så jag leder nog här på forumet om ingen annan flikar in. :cigar:




Ja precis, gårdagens.

Najs, skall kolla nu!
 

almeyero

Panerai
Helt klart ett favorit program .Tror nästan jag sett alla avsnitten . Lätt att sitta hemma och svara rätt på allt . Nästan iallafall . Strongt gjort ni som har varit med . När jag såg dig igår P-A var min första tanke .Är det nån från Klocksnack ? .Hur gick det för dig Hubbatix? Vem vet mest av er tre ?. inklusive @almeyeroro


Var med i lärarveckan i och med att jag är lärare.
Åkte ut som tredje person efter att ha skickat ut två stycken först. Gjorde dock bort mig totalt på två riktigt enkla frågor frågor, vilket irriterar mig haha, men som sagt, åkte inte ut först iallafall.

Tror avsnittet sändes 16 eller 17 mars, det spelades dock in i september förra året.
 

Hubbatix

Cartier
Var med i lärarveckan i och med att jag är lärare.
Åkte ut som tredje person efter att ha skickat ut två stycken först. Gjorde dock bort mig totalt på två riktigt enkla frågor frågor, vilket irriterar mig haha, men som sagt, åkte inte ut först iallafall.

Tror avsnittet sändes 16 eller 17 mars, det spelades dock in i september förra året.

Ouch, jag hade själv ett par hjärnsläpp, åtminstone ett av dem ledde till att jag blev utslagen på fredagen, även om det inte var just den frågan som var den sista. Det grämer mig fortfarande... :arghh: :D
 
  • Like
Reactions: P-A
Även jag har varit med men det är en del år sedan. Hur det gick? Nja sådär var också sist ut innan finalen på fredagen. Innebär väl plats 4 den veckan. Har alltid gillat frågesport och funderade på hur hjärnan skulle funka när man stod där. Det var det som lockade mig samt det något otrevliga besserwisserdraget i min personlighet.
 

Hubbatix

Cartier
Även jag har varit med men det är en del år sedan. Hur det gick? Nja sådär var också sist ut innan finalen på fredagen. Innebär väl plats 4 den veckan. Har alltid gillat frågesport och funderade på hur hjärnan skulle funka när man stod där. Det var det som lockade mig samt det något otrevliga besserwisserdraget i min personlighet.
Då får vi dela förstaplatsen på forumet åtminstone!

Nästa som ska vara med borde få en KS-tröja att ha på sig! :)
De är tyvärr oerhört petiga med vad man får ha på sig för kläder... :depressed:
 
Topp