Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kom till någon mäklarsidan på detta, klickade jag fel?Kolla på cousins.uk de har lite olika kvalitet/prisklasser men är bättre än det värsta ebayskräpet
Köp bergeon verktyg billiga grejer blir dyra i längden och du kommer ändå ångra dig och köpa dom bergeon sen... Gjorde jag...Vilka verktyg måste jag köpa om jag vill kunna justera länkar, bezel och ev. öppna upp och förstå några av mina klockor?
Hit me!
Det enda som händer är att man repar det man ska laga, jaxa som glappar ger ganska djupa märken som kan vara svåra att polera bort och då är man inte ens inne i klockan än... Det lönar sig att köpa kvalitetsverktygDet borde vara olagligt att sälja verktyg av dålig kvalitet...
Jo, precis. Jag sportar Bergeon själv och fick hjälpa en kollega som repat sönder halva klockan...Det enda som händer är att man repar det man ska laga, jaxa som glappar ger ganska djupa märken som kan vara svåra att polera bort och då är man inte ens inne i klockan än... Det lönar sig att köpa kvalitetsverktyg