- Pris
- 2000
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse.
- Bilder Skickat
- Ja
Jag har (för vilken gång i ordningen) lyckats göra av med för mycket pengar. Denna gång på en semester i somras. Först en amexräkning som inte var av denna jord och när det damp ner ett gäng böter från Tyskland så känner jag att det är ohållbart och därför måste några av mina favoriter gå vidare.
Det kommer komma fler trådar eftersom med mer kläder.
<s>Först ut är en Acne Studios Gibson. SÅLD!!</s>
Modellen är utgången och ersatt av Axl som är kortare vilket för långa personer som mig blir lite märkligt. Denna är alltså (subjektivt, i min mening) den bättre versionen. Nypris för den var 14 000 SEK. Nu: 3200.
Storlek: 52
Den väger en del, lädret är tungt. Så vi kommer överens om fraktkostnad. Retur också enligt överenskommelse.
Referenstråd finns! Messa så får du länk!
SÅLD!!
Nästa jacka är en magisk mocka-jacka från Lanvin. Den här smärtar extra mycket att överge. Dels för att jag fick den för 65% rea (den kostar en bra bit över 40k ny). Dels för att den är super-duperfin.
Storlek: 54 (Men är som en 52)
Pris: 5000 (eller bud)
Sist ut är en grym MC-insprirerad jacka från Versace. Inköpt på la Rinascente
Pris: 2000 (eller bud)
Det kommer komma fler trådar eftersom med mer kläder.
<s>Först ut är en Acne Studios Gibson. SÅLD!!</s>
Modellen är utgången och ersatt av Axl som är kortare vilket för långa personer som mig blir lite märkligt. Denna är alltså (subjektivt, i min mening) den bättre versionen. Nypris för den var 14 000 SEK. Nu: 3200.
Den väger en del, lädret är tungt. Så vi kommer överens om fraktkostnad. Retur också enligt överenskommelse.
Referenstråd finns! Messa så får du länk!

SÅLD!!
Nästa jacka är en magisk mocka-jacka från Lanvin. Den här smärtar extra mycket att överge. Dels för att jag fick den för 65% rea (den kostar en bra bit över 40k ny). Dels för att den är super-duperfin.
Storlek: 54 (Men är som en 52)
Pris: 5000 (eller bud)

Sist ut är en grym MC-insprirerad jacka från Versace. Inköpt på la Rinascente
Pris: 2000 (eller bud)

Senast ändrad: