• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Very OT: Vettig familjebil…long shot...

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ett riktigt OT-sälj!

Tar mig friheten att pejla om någon är intresserad av en, faktiskt riktigt vettig, familjebil...

Den funkar inte för våra behov längre (läs: parkeringen är full och denna bil används inte) och passar på att kolla om någon är intresserad, long shot but you never know...

Bilen i fråga är en Hyundai Matrix 1,8 Comfort Plus från 2007. Jag har ägt/brukat den sedan den var ny och det står 9800 mil på mätaren.

Bensinmotor (1,8), automat, klimatanläggning, bra stereo etc etc. Fullservad och det gjordes stor service med kamremsbyte etc i höstas (pissdyrt, typ 13k...), då fick den också nya friktionsdäck. Annat fixat är nya bromsskivor bak, nya belägg fram och nytt batteri, etc, den är helt enkelt väldigt välskött och välservad.

En härlig Bild på den Pininfarina-formgivna skönheten...




Uppsidan med bilen
Grymt praktisk
Grymt driftssäker
Precis den utrustningen man behöver (automat, larm och klimatanläggning)
Lättlastad och rymlig
Perfekt för barnfamiljen i stan eller som andrabil.

Nersidan
Pisstrist bil. Ingen räserbil. Men som sagt sjukt praktisk och enkel.

Vem passar den?
Barnfamiljen i stan eller någon som tycker det är skönt att ha en bil som det är lätt att kliva i och ur (typ din farmor, farfar, mamma eller pappa). Det är en bra bil helt enkelt.

Naturligtvis är den inte trasig på något sätt, ingen rost eller några bucklor. Rekondad och fräsch...

Prismässigt verkar det vara lite high chapparal men jag kollade precis vad andra likvärdiga (årsmodeller) ligger på och den billigaste låg på strax under 50k och den dyraste för 69k.

Säljer den för typ 45k och kan absolut tänka mig att ta klockor i inbyte. …är också öppen för vettiga bud...

Tack för titten! :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Alltså, någon bör ju vara lite lördagspackad och komma med ett hyfsat bud eller galet bytesförslag? Lev lite nu!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Äh, va tusan. En fredagsbump kan det väl ändå vara värt.... Är som sagt hyfsat öppen för bud och bytesförslag...
 
Topp