• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vess1an

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Hej alla KS-are!

Ni som gjort affärer med mig, stora som små, får gärna skriva några ord i den här tråden.

Vänligen
//Wille
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en klocka till Wille, mycket snabb och trevlig affär, kan rekommenderas! :)

Mvh
Micke E
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har haft det oerhört trevliga nöjet att göra affär med WilhelmV. Mycket pålitlig och trevlig person. Ett sant nöje och så snabbt och smidigt som man kan önska. 101 % jätte good guy :)


Skickas från min iPhone
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Köpt vintage Rolex Datejust av Wille. Smidig, trevlig och gick igenom klockan ordentligt och redovisade för det han visste var gjort med den. Kan tänka mig att köpa flera av hans klockor:) 100%!
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Både köpt och sålt billigare klockor till Wille. Hur trevligt som helst och ingeting att anmärka på alls. Given goodguy i min bok.
 

M.M

Cartier
Good guy!
Köpt klocka av WilhelmV. Allt gick smidigt med att träffas och göra affär. Trevligt bemötande och rekommenderas alltså!
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Wille beställde en ammo strap av mig. Väldigt trevlig kontakt och 100 procent pålitlig köpare!
Tack för affären, Wille.
:)
 
Topp