• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vet att denna stolle inte alltid har rätt, men i detta fall?

Rojalisten

Panerai
Archieluxury är ju som alla vet, speciell på många sätt.
Denna nyhet kanske är allmänt känd och gammal, eller totalt skitsnack.
Har han rätt/fel?
Man mår ju så härligt av och få höra hur en medelålders australiensare skriker ;)
 

Rojalisten

Panerai
Kortfattat att det finns ett överflöd av klockor i lager, att inköparna av dessa är tvungna att konstant köpa in flera för att få behålla agenturen med rolex. Vissa modeller (guld ex) blir svårsålda vid fullpris och att man rimligen borde kunna köpa dessa till en fet rabatt.
 

David

Bödeln
Kortfattat att det finns ett överflöd av klockor i lager, att inköparna av dessa är tvungna att konstant köpa in flera för att få behålla agenturen med rolex. Vissa modeller (guld ex) blir svårsålda vid fullpris och att man rimligen borde kunna köpa dessa till en fet rabatt.

Eh. Vadå, bubbla? Så här har gråhandel funkat i alla tider, det är inte något nytt.

Kolla priser på guldmodeller så långt bakåt i tiden du orkar:
http://www.rolexforums.com/forumdisplay.php?f=9
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nästan 8 minuter för att lägga fram något som inte var något större scoop och som kunde sagts på 30 sekunder.

Det mest uppseendeväckande var att mina hundar försökte attackera datorn när jag startade klippet. De tålde inte heller hans jobbiga röst.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
30 sekunder in i videon gav min hund upp och gick iväg, jag hade stor lust at göra samma sak. Inget nytt han tar upp, men vem vill inte höra en australiensare skrika fuckers 6-7 gånger i minuten..:hilarious:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Men shit! Är han retarded?! Jag blev inte nå sugen alls på att köpa min en DAYTONA efter att tittat på denna vidriga film i allt för många onödiga sekunder av mitt innehållsfattiga liv...
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Det spelar ingen roll hur rätt man har i sak när man i allt övrigt framstår som ett totalt weirdo.
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Vilken jobbig jäkel, måste ha problem någonstans. Varför skrika och ha sig, från 7:24 kan man se utan att bli förbannad.
 
P

Philippe Stern

Guest
Archie är en karaktärsroll. Precis som Philippe Stern, Anders Timell och Benny Hill.
 

Pälle

Cartier
Pledge Member
Hur många gånger kan man säga " The Rolex bubble has burst " ?? vilken hemsk människa spelar ingen roll vad han säger, om han har rätt eller fel det går ju inte lyssna på han!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Archie är en karaktärsroll. Precis som Philippe Stern, Anders Timell och Benny Hill.

Liksom wayne och alla vi andra som är seriösa här på forumet, undrar jag vad du menar? Om du spelar en roll, vad är då äkta hos dig och vad är det inte? Är det något speciellt du får ut av att reta oss andra, som tycker det är kul och givande att vara här på forumet? Och att dra in Anders Timell i jämförelsen var väl lite taskigt! Men som sagt, utveckla gärna!
 
P

Philippe Stern

Guest
Liksom wayne och alla vi andra som är seriösa här på forumet, undrar jag vad du menar? Om du spelar en roll, vad är då äkta hos dig och vad är det inte? Är det något speciellt du får ut av att reta oss andra, som tycker det är kul och givande att vara här på forumet? Och att dra in Anders Timell i jämförelsen var väl lite taskigt! Men som sagt, utveckla gärna!
Vem är du? Vem är jag? Kan vi få kontakt nu? Retas? Jag? Näääää. Jag känner Timell privat. Vet vad som är spel och äkta. Är du äkta?
 
Topp