• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vettig klocka o ha på jobbet

T.R

Basic
Tips på bra jobbklocka.Jobbar som processoperatör kemi o behöver ha en oöm klocka som inte är tung och tar för stor plats på handleden.

Beggad Field watch är alltid rätt. :)
AC5F647A-7A6F-458C-8B17-5A0512D2B1ED.jpeg

En square är väl inte stor? Men framförallt, lutat det åt digital eller analog? Skulle också säga g-shock. Tål det mesta och har timer/stoppur ifall du måste ta tid på grejjer.

En square är väl inte stor? Men framförallt, lutat det åt digital eller analog? Skulle också säga g-shock. Tål det mesta och har timer/stoppur ifall du måste ta tid på grejjer.

Problemet ligger i höjd. Av de jag har sett ligger alla på samma höjd eller högre än en SKX.. villket jag själv burit som underhållstekniker och var inte nöjd just pga höjd. Men det kanske finns tunnare gshocks?

GW-B5600BC har jag kollat på men sett bilder på den på handleder..ser ganska liten ut,fast svårt att avgöra då man inte vet om personen i fråga har talgoxe handleder,,,,

Tips på bra jobbklocka.Jobbar som processoperatör kemi o behöver ha en oöm klocka som inte är tung och tar för stor plats på handleden.
Vad som är stor och tung utan tydligare preferenser är svårt att tipsa om, men i det prisintervallet säger jag (förutom den F91w som redan nämnt) Citizen! In på UrP å knip den som passar plånboken och faller dig på läppen. Du kan få både ecodrive och supertitanium med den budgeten och Citizen har ju fruktansvärt prisvärda klockor överlag.

Off work klockan är liite stor...240 gram..mem en G-Shock borde funka..

Bilagor

• 20190816_102702.jpg
    20190816_102702.jpg
    88.3 KB · Visningar: 2
Tillbaka
Topp