• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Vi glömmer allt.

SerbastianFlyte

Friends of KS
Nytt pris! Vi hyvlar av en tuss, 7000kr!!

Hej Klocksnack läsare, hjälper en kollega med en försäljning;

Longines Hydro Conquest Chronograph
Säljer nu min Longines HydroConquest Automatic med svart vridring (Ref. L3.644.4). Klockan är uttagen hos Carlssons ur i Helsingborg den 15 juli 2008. Fullt set (ytter- och innerbox, cert, manual och originalkvitto). Klockan säljs med original länk och en extra gummilänk.

Fakta (tillverkarens uppgifter):
Storlek: 41 mm
Glas: Safirglas
Gångreserv: 42 timmar
Vattentät: 300 m

Skick: Klockan är i gott skick, jag har använt den dagligen fram till för två år sedan. Sedan dess har den förvarats i boxen.
Föredrar att göra upp affären f2f, retur enligt överenskommelse och KS:s standard.
Jag och klockan finns i Stockholm.
Nuvarande listpris 14.500 kr utan gummilänk
Pris: 8.000 kr 7000kr

Frågor tar vi via PM. Tack KS för annonsplats!
 

Bilagor

  • IMG_1821.JPG
    IMG_1821.JPG
    149.4 KB · Visningar: 700
  • IMG_1825.JPG
    IMG_1825.JPG
    152.6 KB · Visningar: 705
  • IMG_1826.JPG
    IMG_1826.JPG
    216.4 KB · Visningar: 664
  • IMG_1827.JPG
    IMG_1827.JPG
    241.2 KB · Visningar: 649
  • IMG_1823.JPG
    IMG_1823.JPG
    191.9 KB · Visningar: 646
Topp