Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror också på de och viklåsGummi till Worldtimer?
Trevlig uppdatering av worldtimern! Lite mer superluminova på tavla och visare, ny form på luggarna och ett nytt gummiband som alternativ. Nu finns också två storlekar att välja på! 36mm och 41mm
Kul!
Min favvo är denna. Tror att den blir riktigt giftig i verkligheten
Vilken är din favorit?Gillar denna skarpt, Bra jobbat
Gillar den grå som postades här över. Kan tänka mig att du gillar Orange?Vilken är din favorit?
Orange 36a klar favorit!Gillar den grå som postades här över. Kan tänka mig att du gillar Orange?
Klart med dina handleder...Orange 36a klar favorit!
Riktigt bra! Nu vill jag ha en ny Worldtimer.Trevlig uppdatering av worldtimern! Lite mer superluminova på tavla och visare, ny form på luggarna och ett nytt gummiband som alternativ. Nu finns också två storlekar att välja på! 36mm och 41mm
Kul!
Riktigt BRA!Trevlig uppdatering av worldtimern! Lite mer superluminova på tavla och visare, ny form på luggarna och ett nytt gummiband som alternativ. Nu finns också två storlekar att välja på! 36mm och 41mm
Kul!
Jag, med mina små handleder har ingenting emot att gå ner lite i storlek till runt 36mm (dock beroende lite på modell). Damklocka? Tveksamt, men om så ändå är fallet blir jag stold bärare av damur!Satan va bra! Från klarthet till Klarthet! Tycker index matchade den stora tavlan på 41mm bättre
Klassas 36mm som damklocka eller funkar den som herr?
https://klocksnack.se/threads/nytt-från-sjöö-sandström-ny-worldtimer.71333/#post-1814367Det finns ingen som vill slänga upp lite bilder? Min surftid begränsas till enbart KS...
Ah, jag måste kolla nya trådar också...https://klocksnack.se/threads/nytt-från-sjöö-sandström-ny-worldtimer.71333/#post-1814367
Finns ytterligare bilder, även med gummibandet, i tråden som ovan!