• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vi kör väl en paketöppning iallafall då...

..även om den här klockan synts överallt på forumet de senaste veckorna...

Börjar väl med det vanliga. Kniv+låda

image.jpg


En låda till?

image.jpg


Och en burk! Ja, har ni inte kopplat vad det är för dinka än så...

image.jpg


...kommer den på bild här!

image.jpg


Jag är riktigt nöjd!
Den är bättre än jag trodde för dom få slantarna den kostar.
Gillar hur indexen hoppar upp ur tavlan, och den röda stjärnan hänger på lite sådär snyggt! Tillsammans med det höga plexiglaset så blir den väldigt tredimensionell.
Visarna är riktigt snygga och varierar från nästan svart till elektriskt blå när ljuset träffar rätt!

Avslutar med det obligatoriska.

image.jpg


Tack för mig :)
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor

watchowner

Cartier
Snart har ALLA på KS den här klockan. Jag tycker den är kanonsnygg - gillar den mindre
modellen framför allt. Men, visst är det 18mm?? Hade gjort sig bättre på 20mm. Gissar på
att man kan fynda framöver på Köp/Sälj.
 
Snart har ALLA på KS den här klockan. Jag tycker den är kanonsnygg - gillar den mindre
modellen framför allt. Men, visst är det 18mm?? Hade gjort sig bättre på 20mm. Gissar på
att man kan fynda framöver på Köp/Sälj.
Jag tycker 18mm gör att boetten ser lite större ut än vad den är. Det funkar riktigt bra, iallafall på nato.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Vi borde köpa in bulk av dessa. 3000st - en till varje medlem.
Jag vill i alla fall ha en. Grattis!
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
En mycket passande klocka för den fattigaste månaden på året. Men nu är den iaf över!

Grattis! Varit sugen på en sådan ett bra tag......

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
 
Topp