• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vi persier och våra traditioner

Asplund

Patek
2-Faktor
Haha, är han 16 alltså? Måste vara lite frustrerande med ett klockintresse när man är så ung och inte har några särskilt bra möjligheter att tjäna pengar till klockorna man vill ha...

Såg förresten att du har Dumbledore som profilbild, bra där!

Det finns väl iförsej 16 åringar med mer pengar än vad jag någonsin kommer tjäna :p
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Leveransen är framme och undertecknad sken ikapp med solen. Tack BOTL och hoppas på detta inte avskräckt dig från fler auktioner!
20140513_185813.jpg
 

Mattias79

Cartier
Hoppas verkligen att du stannar kvar BOTL. Det vore en stor förlust för forumet om du lämnar oss. Dessutom hoppas jag att du kan lära oss mer om den Persiska kulturen och då tänker jag lite på den trevliga egenskapen där man skänker till dom som har det lite sämre när man köpt något fint till sig själv. Det vore fantastiskt om vi kunde få in det fina karaktärsdraget i Svensk kultur.

Sverige är det land i världen som skänker mest i bistånd (procentuellt av bruttonationalinkomsten). Jag skulle säga att vi redan har det karaktärsdraget i svensk kultur.
 
Sverige är det land i världen som skänker mest i bistånd (procentuellt av bruttonationalinkomsten). Jag skulle säga att vi redan har det karaktärsdraget i svensk kultur.


Om du läser mitt inlägg igen och läser ordentligt det som jag fetmarkerat så kanske du förstår vad jag menar.

"Hoppas verkligen att du stannar kvar BOTL. Det vore en stor förlust för forumet om du lämnar oss. Dessutom hoppas jag att du kan lära oss mer om den Persiska kulturen och då tänker jag lite på den trevliga egenskapen där man skänker till dom som har det lite sämre när man köpt något fint till sig själv. Det vore fantastiskt om vi kunde få in det fina karaktärsdraget i Svensk kultur."
 

BOTL

Panerai
Hoppas verkligen att du stannar kvar BOTL. Det vore en stor förlust för forumet om du lämnar oss. Dessutom hoppas jag att du kan lära oss mer om den Persiska kulturen och då tänker jag lite på den trevliga egenskapen där man skänker till dom som har det lite sämre när man köpt något fint till sig själv. Det vore fantastiskt om vi kunde få in det fina karaktärsdraget i Svensk kultur.

Tack för de vänliga orden!


Ben Bockbrännarbolmers
 
Topp