• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vibrovält+Tradera=sant!

U

urinvånaren

Guest
Jag vet att jag var dum & naiv när jag trodde man kunde göra ett klipp och köpa en Rado vintageklocka för 2500:- på Tradera och nu får jag betala för det.
Klockan stannar efter ett par minuter och kronan trillar av liksom glaset som sitter löst, så jag lackade ur på fanstyget :twisted: .
Då tar man fram något i sin maskinuthyrningspark och varför inte en 3 tons vält typ Dynapac??.
Här har jag nu lyckats övertala en av mina anställda Anders att utföra följande stordåd.
Håll tillgodo....och trevlig kväll på er.
 

Bilagor

  • Crasch 10.jpg
    Crasch 10.jpg
    580.2 KB · Visningar: 507
  • Crasch 9.jpg
    Crasch 9.jpg
    558.1 KB · Visningar: 500
  • Crasch 8.jpg
    Crasch 8.jpg
    1.3 MB · Visningar: 502
  • Crasch 7.jpg
    Crasch 7.jpg
    1.4 MB · Visningar: 503
  • Crasch 6.jpg
    Crasch 6.jpg
    1.4 MB · Visningar: 510
  • Crasch 5.jpg
    Crasch 5.jpg
    1.2 MB · Visningar: 500
  • Crasch 4.jpg
    Crasch 4.jpg
    1.2 MB · Visningar: 497
  • Crasch 3.jpg
    Crasch 3.jpg
    866.4 KB · Visningar: 495
  • Crasch 2.jpg
    Crasch 2.jpg
    1.1 MB · Visningar: 503
  • Crasch 1.jpg
    Crasch 1.jpg
    728.3 KB · Visningar: 502

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
urinvånaren skrev:
Jag vet att jag var dum & naiv när jag trodde man kunde göra ett klipp och köpa en Rado vintageklocka för 2500:- på Tradera och nu får jag betala för det.
Klockan stannar efter ett par minuter och kronan trillar av liksom glaset som sitter löst, så jag lackade ur på fanstyget :twisted: .
Då tar man fram något i sin maskinuthyrningspark och varför inte en 3 tons vält typ Dynapac??.
Här har jag nu lyckats övertala en av mina anställda Anders att utföra följande stordåd.
Håll tillgodo....och trevlig kväll på er.
Det där var bara jäkligt oskönt.
 

calzone

Vacheron
Men herregud :eek: !, Jag tror någon händig skulle bli skitglad att få den gratis istället för att förstöra den. Men jag förstår din frustration och ilska :D
 

max

Dancing Queen
hahahahaha så kan det går om man inte tar sin medicin regelbundet :lol: :lol: :lol:
Roligt även om det gör ont i hjärtat att du mosat en sådär fin klocka, låter ju bara som att kronan var lös och glaset tog i visarna men vad är 2500kr när man får mosa?
 

calzone

Vacheron
Lägg ut den på Tradera till försäljning skulle va kul om säljaren fick se den :D. Han undrar nog varför den är så platt efter bara 4 dagar xD
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Underhållande! -Men borde du inte ha skickat tillbaka den om den var fake?
 

T.rex

Omega
NiklasArvid skrev:
näee.... jag trodde alla härinne gillade klockor??? :-(

Ja, alla gillar väl klockor..........................(som fungerar) :roll:

Försök sälj den på Tradera under renoveringsobjekt som "supertunt kostymur" :lol: :lol:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Vibrovält+Tradera=sant!

T.rex skrev:
NiklasArvid skrev:
näee.... jag trodde alla härinne gillade klockor??? :-(

Ja, alla gillar väl klockor..........................(som fungerar) :roll:

Försök sälj den på Tradera under renoveringsobjekt som "supertunt kostymur" :lol: :lol:

"Ej funktionstestad. Lämnar ingen garanti på äldre klockor!" :mrgreen:
 
C

China

Guest
Jag fick nästan en tår i ögat, låt gå för att destruktionen varit ok om det rört sig om en sketen kopia....
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Skönt! :-D Kan man slå sönder gitarrer så varför inte trasha lite klockor bara för att!
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Jag funderade på att buda på den. Den var verkligen fin och det lär inte krylla av dom på marknaden. Väl värd en service innan du pajjade den...
 
Topp