• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Victorinox Dive Master 500

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Tjena, då förra försäljningen gick så smidigt tänkte jag passa på att lägga ut denna också. Det är en skitsnygg Victorinox Dive Master 500 som jag köpte för nåt år sen för att ha som rese/semesterbeater. Köpte sen en Oris som har tagit över den rollen, så denna har blivit liggande ett tag (har inte använt den alls i år tyvär).

Trevlig klocka, solid o gedigen - byggd som en Volvo 240, så det är en rejäl pjäs. Gillar den verkligen.

Skickar även med ett lass band, två skinn, ett vitt silikon och två natos. Klockan är komplett med box o manual (allt som jag fick med).

Tänkte mig 1800 1600 0för tutti, inklusive frakt.

Finns i Stockholm, hämtar ni eller vi kan mötas upp nånstans så drar jag av 100 spänn.

Här kommer lite bilder:

Hela kittet:

DSCF2072_zps37c9f055.jpg

Detalj:
DSCF2075_zpsb4b4d71a.jpg


Mer detalj:

DSCF2078_zps4eea5eb3.jpg


Med vitt silikon (perfekt sommarkombo!)

5D000601-703D-4B92-B431-8E7AEB879CAC-323-000000EE911EFB47_zpsbe2474bb.jpg


Ett till wristshot:

AFA0AEB6-240A-4E01-AEFF-A6F9C9EE6731-2422-000004EC226CA9BE_zps376cf98e.jpg


På ljusbruna skinnet:

IMG_0700.jpg
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Brukar inte själv gilla när folk bara bumpar sina säljtrådar, men nu gör jag det själv...

Skulle kunna tänka mig byte mot annat såklart, även dyrare upp till ca 5-6 papp. Eler kanske nån multifunktionsöverlevnadskompassmojängsklocka, har ingen sån för tillfället.
 
Topp