• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Victorinox Dive Master 500

JaTack

Rolex
2-Faktor
Av samma anledning som jag säljer mig Seiko så säljer jag denna väldigt robusta dykarklockan.

Gillar den egentligen väldigt mycket, men efter jag köpte mig en helt ny klocka så får den här tyvärr för lite armledstid(men när den väl sitter på så vill jag inte ta av mig den..). Så därför känner jag att det är dags för denna klocka att byta ägare.

Det är en kraftig klocka med solida ändlänkar och en ordentlig länk. Klockan har sedan den kom till mig varit inne hos en urmakare som satte i ett nytt batteri i den samt trycktestade den med goda resultat. Enligt urmakaren så såg den väldigt fin ut på insidan och behövde inte en service(där man byter o-ring mm. för att hålla den vattentät) utan den såg nästan ny ut där inne. Kvitto finns kvar. Dive Mastern kommer också i en Victorinox-box som jag tror är original.

Klockan mäter 44mm utan kronan och den har lume som ett monster.

Priset sätter jag till 1400 kronor i postens gröna.

Wrist shot som har ett tag på nacken så kolla på bilderna efter den första för skicket, tror dock inte det skiljer sig så mycket.
IMAG1990.jpg

2014-08-10 12.19.36.jpg
2014-08-10 12.19.59.jpg
2014-08-10 12.20.18.jpg
2014-08-10 12.20.40.jpg
2014-07-24 09.02.32.jpg
 
Topp