• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Victorinox I.N.O.X. Mechanical PB

Heartcone

Silver
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Nej, då den är under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hallå KS,

Nu halva nypriset!

Säljer min I.N.O.X. då annat ska in. Blå tavla och på länk ger en schysst kombo av finess och robusthet. Knappa 200 gram stål sitter som en smäck på handleden.

Detta är automatversionen med ett Sellita SW200, vilket innebär 38h gångreserv.

43mm diameter
52mm lug2lug
12,7mm tjock

20ATM

Just nu kortad till min handled på ca 18 cm, men alla länkbitar medföljer. Microjustering på lås finnes, se bilder.

Utplockad av mig 2023-10-18, med 5 års garanti. Fullset, minus pristag. Skulle säga att skickat är nära perfekt, då jag haft klockan på mig ca 4-5 dagar totalt. Små oundvikliga hairlines på låset, i övrigt ser den ut som ny.

Nypris 11.295:-
Prisbump från 7.000, 6.500, 6000, 5500, 5000:-, alltså mindre än halva nypriset!

Såld på annat håll.

En schweizisk klocka med sellita-verk och fem års garanti för detta pris!

F2F i Göteborg eller fraktas. Ej byte denna gång.

Tack KS för annonsplats!

IMG_2856.jpeg

IMG_2868.jpeg
IMG_2864.jpeg
IMG_2865.jpeg
IMG_2869.jpeg
IMG_2871.jpeg
IMG_2870.jpeg
IMG_2855.jpeg
IMG_2853.jpeg
IMG_2863.jpeg


/E
 
Senast ändrad:
Topp