• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Victorinox Maverick

Writer136

Panerai
Pris
2000
Returpolicy
Om den inte är som beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
2000kr.

Säljer en knappt använd Maverick 241436 inköpt under sommaren 2016.
Ganska stor dykare på 43mm. Quartz, minns ej vilket swiss rhonda som sitter i. Den prickar sekundmarkeringarna precis som den ska. Vid låg batterinivå hoppar den över varannan sekund. Vattentät till 100m. Inte skruvad krona men den ska klara bad.
Trevligt safirglas med AR.
Bezelringen har någon slags K1glas vilket ska vara extremt reptåligt det också. Inte keramiskt men inte en repa i den.
Bygger inte på höjden så den sitter väldigt bra på handleden och går under de flesta tröjor och nog skjortor med.
Den har spår av bruk på spännet men i övrigt är den nästan som ny då jag använt den väldigt sparsamt.
Jag har kvar allt som kom vid köp sk full set.
Jag kommer sätta i ett nytt batteri innan köp.
Kan mötas i Sthlm eller skickas med post.
DSC_8497.JPG
 
Senast ändrad:
Topp