• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vid regnbågens slut...

...finns en Rolex tydligen, och i detta fall två regnbågar och det är väl därför det är en keramisk :)

796E66C9-BFE4-4726-9EDB-1FB76D2A6108-116-00000248A0F44999_zpsb63789be.jpg
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
yonsson: Det är nu man undrar om du gick in och sökte på "double rainbow" eller om du helt enkelt har sparat länken sen tidigare. :lol:

Edit: Efter att av någon anledning kollat igenom hela videon undrar jag även om du nån gång sökt på typ "leprechaun+jizz", för isf kan du ha hittat den även då. :D

Edit igen: Här är förklaringen till reaktionen. Och nej, jag har verkligen inget bättre för mig.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=0VZiwmRb3xc[/video]
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har man inte sett den, så är det ju ett måste. Den lämnar ärr för livet, men det är värt det :)
Har för övrigt väntat på mc-väder i över en vecka nu. Blä! Enda fördelen med regniga dagar är att det är bra fotoväder, vilket bevisats i tråden.
 
Topp