• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Video med nya Oyster Perpetual 39 mm

Ryttaren

Rolex
Inte varit helt såld på bilderna innan men här såg de grymt fina ut. Den blå gav ett ruskigt ha-begär! Den grå är inte dum heller :)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Tycker alla 3 färgerna är bra fast den blåa är klart bäst. Gillar att de är 39 mm oxå.
Tack för filmtipset. :)
 

paradis

Audemars
I videon säger han att den kommer att kosta 5.400 CHF ,blir 48.144 SEK ,men det är förmodligen priset i Schweiz.Så här kanske lite över 50 K ?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Den grå gillar jag, även med färgklickarna men hade gärna sett de skippade de på övriga tavlor. Iof är jag nog inte i köpgruppen för dem ändå men rent estetiskt för egen del blev det mest lyckat på den grå!

Men rolig uppdatering :)
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Frugan som normalt inte gillar blått tycker att den blå är snyggast. Den liknar ju nästan den där med blå tavla och gröna glaset var hennes kommentar, (hon menade Milgauss Z Blue).
 

Klugel

Omega
Både den blå och den grå får min klocka att ringa. Riktigt clean:a!
Den lila är förvisso snygg men känns som att man måste ha matchande skjorta till för att bära.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Lite lustigt att de har stannat alla urverk på 10:10:31..
Min första tanke var att den gråa var trasig då kronan var inne. Men då alla klockor har stannat på samma tid så måste de har stoppat urverken mekaniskt.
Snacka om skyltex :D

Gillar den gråa skarpt.
Visst är dessa borstade på ovansidan av boetten och polerad på sidorna?
 
Topp