• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Videorecensioner på Svenska: Omega, Rolex MM

degiomg

Basic
2-Faktor
Hallå Klocklovers!

Jag tycker det är kul med att göra film.. samt givetvis... Klockor är roligt.
Har gjort en del videorecensioner på klockor, filmerna är "så där" gjorda och följer inte alltid en röd tråd..
Men jag har haft kul med att göra dessa iaf.

Det är blandad kompott med Omega, Rolex, Zenith, även en bil slängde jag med.
Jag berättar ofta varför jag gjort inköpen och vad jag betalade för dem.

https://www.youtube.com/channel/UC-gSNKL3Qqy8dR_5uQrIt5Q/featured

Tanken är inte att göra någon sorts reklam för att locka besökare, utan det är glädjande om någon får användning eller hjälp för ett klockköp, eller bara för nyfikna.

Hoppas det finns något du gillar..

1.jpg
2.jpg

Tack för trevliga/ bra recensioner och på svenska är ju också trevligt för ovanligheten.. Hör av dig om du vill sälja din Omega PO42;), är på jakt efter exakt den du recenserar -gillar den skarpt fast jag föredrar orginal-länken:)

Tack för trevliga/ bra recensioner och på svenska är ju också trevligt för ovanligheten.. Hör av dig om du vill sälja din Omega PO42;), är på jakt efter exakt den du recenserar -gillar den skarpt fast jag föredrar orginal-länken:)

Hallå!

Jag har fått flera bud på den, grymt snygg är den!
Dock såldes den förra året till en lycklig man i göteborgstrakten :)

Tillbaka
Topp