• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viljen fysisk butik har störst utbud av Omegaklockor hemma?

Matts_74

Breitling
Hej! Vilken butik i Sverige har flest olika modeller av Omegaklockor i dammodeller hemma i butik skulle ni säga? Vi vill åka och prova och köpa på plats.

Tack på förhand!
 

Buffi

Panerai
Jag upplevde Rob Engströms damsortiment av Omega som väldigt bra när jag var där med min fru och kollade. De hade båda modellerna hon var intresserad av i lager.

Då har du även Franks Ur tvärs över gatan, som också säljer Omega. Har bara provat herrklockor av Omega där. Köpt en Longines åt min fru där dock, och upplevde dom som seriösa och trevliga.
 

Duckie

Omega
Krons verkar köra nån kampanj med Omega just nu. Verkar kanske mest vara Aqua terra?
Verkar knappt få plats med alla Omega klockor i skyltfönstret. Fanns en hel del dam i skyltfönstret också; Constellation, DeVille etc.
 
Topp