• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka armband bär ni runt handleden?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Och då menar jag inte klockambamd utan helt vanliga armband, t.ex en pansarlänk eller ett läderband.

Själv brukar jag alltid ha på mig min 6mm ID-bricka i rostfritt stål, sen brukar jag blanda lite hejvillt:)

Senast ändrad:
Inget för tillfället med har i regel alltid en kungslänk i silver runt höger handled

Edit - Bör inte denna tråd flyttas till lifestyle?

Polskt silver och en bit läder som jag skurit till själv.
IMG_20200608_182714_Bokeh.jpg

Inget för tillfället med har i regel alltid en kungslänk i silver runt höger handled

Kungslänkar är en av mina personliga favoriter, har alltid fascinerats av dom:)

Är väldigt ny här, så jag ska försöka klura ut hur man gör.

Vet inte. Det är en tjomme i ett hyreshus i utkanten av Warszawa som sätter ihop dom...

Skrev det mest för att understryka att det inte är något lyxigt märke.:)
Jaha okej! Nej vart ba lite intresserad då jag själv hållit på en hel del med att göra länkar och då en del med silver så tänkte ifall det var nån speciell blandning eller nåt och inte sterling silver etc:)

Kungslänkar är en av mina personliga favoriter, har alltid fascinerats av dom:)

Är väldigt ny här, så jag ska försöka klura ut hur man gör.
Samma här nog simplaste mönstret jag kan men fortfarande en favorit :)

Jaha okej! Nej vart ba lite intresserad då jag själv hållit på en hel del med att göra länkar och då en del med silver så tänkte ifall det var nån speciell blandning eller nåt och inte sterling silver etc:)
Snurrar du egna ringar eller köper du färdiga i bulk?
Har testat lite med ståltråd, men jag tycker att det är så förbannat tråkigt att göra ringarna, så det blir aldrig mer än några centimeter länk...:banghead:

Snurrar du egna ringar eller köper du färdiga i bulk?
Har testat lite med ståltråd, men jag tycker att det är så förbannat tråkigt att göra ringarna, så det blir aldrig mer än några centimeter länk...:banghead:
Jag gör allt från scratch man är väl lite skadad men alltid roligare att skapa något på det viset enligt mig, man blir även inte begränsad i storlekar men förstår din frustration;)

Planerar att komplettera med det här framöver förresten.:)
il_794xN.1618725380_sood.jpg

Samma stil som det jag redan har men med lite färg också.:)
Har snöat in lite på bärnsten på sistone...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp