• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka här är Hublotistas eller kan tänka sig att bli?

Onelund

Rolex
Haft en Classic Fusion, gillar deras basmodeller, men tycker de har sålt sin själ iom att de gör en klocka för varenda jippie eller idrottsnamn som har ett nyhetsvärde. Tyvärr...
 

Apansson

Torpare
Tyvärr inte. Även om jag nu skulle gilla designen så är jag fan för klen om handlederna för att inte se ut som en fullständig jubelidiot med en hublot runt armen.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker de småvulgära varianterna med guld är coola. Men om det finns någon på ngn lista vetefåglarna...
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Jag har nappat på ett par hubbar, men den ena var för dyr och den andra såldes dagen innan mitt pm :( Jag drömmer om en classic fusion i stål med länk eller en big-bang 41mm
 
Skulle gärna ha en Classic Fusion Opalin..har dock inte testat den IRL..

5eaa2530-zoom.jpg


max-classic-fusion-opaline-dial-watch-hublot.jpg


hu180_im.jpg
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Gillar också Classic Fusion och skulle nog gärna vilja prova en. Övriga modeller tycker jag är lite vulgära. Har samma känsla för AP. Den dressiga ROn är funkis med det andra i utbudet är too much.
 

Vesper

Rolex
En del modeller är coola, men att dom släpper 14 modeller varje år för någon idrottsprofil förstår jag inte, det känns bara rörigt. Sen tycker jag nog att pengarna de betingar är lite uppåt väggarna, dom använder förvisso lite udda och häftiga material men i slutändan sitter det ett dekorerat eta verk innanför det häftiga skalet.
 
  • Like
Reactions: Wii

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Detta självklart limiterade skrälle skulle jag ändå kunna köra en sommar, satt bra på och ser inte supervräkig ut.
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Big bang är den enda som funkar. Den utan arabiska nuffror, evolution om jag inte misstar mig?
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Känns inte aktuellt alls i dagsläget...
Lite av 80-tals vulgo över hela designen tycker jag...
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
En classic fusion lär de bli dax för, positivt att KS hovleverantör har Hublot nu.
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Enda Hublot som fått mig lite sugen är 521.OX.1180.LR.
Men då finns det så mycket annat istället. Men lite snygg är den...
image.jpg

På Hublotvis.
Edit: om nån skulle kunna fixa till skruvjävlarna.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Hublot ser ut som skräp!
Bär alla dagar i veckan Tag Heuer hellre än hublot! Borde ge en fingervisning vad jag tycker!
:bookworm:
 
Topp