• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Mitt är på G seg väntan dock :)
tyhe7uga.jpg



Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

Apansson

Torpare
Min klocka ska äntligen skickas iväg från italien så att jag "kommer få den i nästa vecka". Vi får väl hoppas att det stämmer den här gången!
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Gött att se att det är så mycket nya klockor/tillbehör som är på väg in, som kommer bringa mycket glädje och "nöjd flin" på läpparna för dom nya ägarna :)


Skickas från min Air Padda, Tapatalk Pro
 

JL72

Omega
Paketet, med det nya alligatorsnöret till min AT, ligger och väntar hos Rob Engström. Imorgon vid pass 09.29 hänger jag på låset!

/Johan
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Har en klocka jag köpte i somras som jag eventuellt får nu i april...lång historia...

Är det något form av rekord?

Haha ehh ja , det måste vara ett rekord!
Måste kännas som en dröm , den dag får hålla klockan i din hand och sätta den på armen :)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

Oddset

Cartier
Haha ehh ja , det måste vara ett rekord!
Måste kännas som en dröm , den dag får hålla klockan i din hand och sätta den på armen :)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk

Oh, då kommer man kanske med i nästa KS-blad? :)

Ska bli kul att se den! Särskilt då jag mer eller mindre köpte den på impuls. Känns som keeper eller direkt till köp & sälj!
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Oh, då kommer man kanske med i nästa KS-blad? :)

Ska bli kul att se den! Särskilt då jag mer eller mindre köpte den på impuls. Känns som keeper eller direkt till köp & sälj!

Köpte faktiskt 2 klockor själv på impuls , en för typ 2 h sedan och den i denna tråden i fredags på frukost rasten.

Fan får skärpa mig :)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 
Topp