Har vi nån sån på forumet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har vi nån sån på forumet?
Inte sett. Men jag vill på gtg med vederbörande.Har vi nån sån på forumet?
Vad ska du sälja?Polaren kom över till jobbet med två klockar en daytona panda och en bb54 två fantastiska klockor men jag föredrar bb54 på gummit som är så otroligt vacker! Håller ni andra med?![]()
Viktigt att man börjar tidigt.Var igår då, men träffade en snubbe på krogen med Daytona. Han hade plockat upp den nyligen och jag sa att det troligtvis inte blir några nya förvärv på ett tag då, men tydligen skulle hans son få en likadan nu till studenten. En sån daddy skulle man ha
![]()
Vadå dålig smak? Inte alla är så pass stora!Ät lunch i Bal Harbour nyligen. Såg en blå RM på en gubbe. Tittade även in i RMs AD vilken som vanligt inte hade något att sälja. Även om jag hade råd skulle jag inte vilja bli funnen död med en RM på armen.
För nåt år sedan åt jag brunch på The Biltmore. Vid bordet bredvid satt skådisen Martin Lawrence med fru. Hon hade en jättestor RM. Han hade en ännu större. Han visade sig vara pratsam och mycket trevlig. Således en sympatisk man fast med dålig klocksmak.
Fasansfull!Vadå dålig smak? Inte alla är så pass stora!
![]()
Jag förstår helt att de inte är för alla, men de är kanske de mest bekväma klockorna jag någonsin burit, och då har jag nog provat fler än de allra flesta på forumetJag gillar ändå RM på något vis och kan lätt erkänna att någon/några skulle införskaffas om eurojackpot raden sitter
Fantastisk klocka. Så länge man arbetar som rappare eller amerikansk fotbollsspelareVar mycket skeptisk till RM tills jag prövade deras lite mindre modeller, den här till exempel väkte ett stort ha-begär:
![]()
Idag i kön till Brunos korvbar på Östermalm såg jag en ung kille som hade en Rolex OP och en annan lite äldre kille som hade en AP RO. Kanske inget ovanligt på Östermalm iofs...
![]()
![]()