• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor ska in 2014

pederr

Cartier
Klurar på en LLD eller Speedy Pro. Ekonomiskt försiktig som jag är försöker jag övertyga mig om att den senare är för dyr i inköp och service och att jag ändå inte kommer använda kronografen. Det går väl sådär.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Saknar ju fortfarande något dykaraktigt. Nere på stan igår och kollade på Omega PO, men nja. 42mm blir nästan för liten i förhållande till höjden och 45mm är en rejäl klump. Gjorde ju ett försök med en Glycine Combat Sub GE under året, men det klickade inte. Får väl bli att gå tillbaka till ursprungsplanen och köpa en Black Bay på länk när jag passerar Schipol nästa gång (https://klocksnack.se/threads/köpa-klocka-utomlands-tax-free.16262/page-2#post-309901). Fan, om den bara hade haft datum ... :banghead:
Jag kan varmt rekommendera po xl i titan!!
 

Peddjy

Cartier
Snubblade förbi IWC montern på flygplatsen häromdagen och blev såld på denna. Oväntad kärlek kändes det som! Får se vad som händer under året.

Bild lånad från nätet

bH8Uq9Q.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Ajuste... En Heuer Camaro Date med ljus tavla vill jag ju ha...

Å en gammal 4-siffrig Daytona. Men den får vänta tills jag fyller 50... ;-)
 

paradis

Audemars
Är länge på jakt efter en Submariner 5513, svårt att hitta ,privat....ock en GMT 1675,med Mk I tavla ,får se vad kommer att hända, kanske det svänger helt åt något annat håll , typ Chrono....Viktigast är att "ammunnition " finns ...:cool:
 

OBRKV

Cartier
Speedmaster Broad Arrow eller Aqua Terra... Har försökt välja i några månader nu. Vet inte vilken jag hellre vill ha. Lutar åt Speedyn, som får komplettera mina dykar-beaters och DJ 1601.
 
Topp