Så jävla charmiga juBonus: Vad är det folk gillar med visarna på Tudor? Hade ägt en Pelagos för längesen om det inte varit för snöflingan på timvisaren (Förlåt var tvungen att få det ur mig)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jävla charmiga juBonus: Vad är det folk gillar med visarna på Tudor? Hade ägt en Pelagos för längesen om det inte varit för snöflingan på timvisaren (Förlåt var tvungen att få det ur mig)
Snälla lär mig för älskar verkligen klockorna i övrigt, utom dom blåa förståsSå jävla charmiga ju
Blå tavlan - å maj gadd men den tvådelade timvisaren är inte så snyggPanerai 673 har visare som får mitt hjärta att slå lite extra!
![]()
Lite kär i den här subsekunden också!
![]()
CoolChronomasterns visare har avskurna spetsar som lyser vackert. Outstanding!
![]()
Fast de sinnvisarna är en styggelse. Riktigt hemska. Eller är jag ensam om att tycka så?Gillar Plongeur...
![]()
Lego oxå....
![]()
Mycket bra bump. Jag bidrar med katedralvisare från montblanc. Verkligen två läger angående dessaLe bump
Skön sekundvisare
![]()
![]()
Skön klockaLe bump
Skön sekundvisare
![]()
![]()
Bilder för fan!!!MarineMaster och SMP 2254. Bra och balanserade visare
Lyckades hitta en egen.Gilt-visare for sure!
![]()
Ja, har blivit lite av en favorit. Ett riktigt turköp, då den kom med i ett annat köpSkön klocka![]()
Väggurs-visareGod morgon ks!
Väcker liv i den här gamla tråden med en fråga, vad kallas dessa visare?
Klart mina favoriter
![]()
Dauphinevisare.God morgon ks!
Väcker liv i den här gamla tråden med en fråga, vad kallas dessa visare?
Klart mina favoriter
![]()
Tusen tack!Dauphinevisare.
Alphavisare har rätt många liknelser med dessa visare men basen för visarna är olika.