• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den märkligaste giveaway du har fått ?

mega

Rolex
Jag beställde en Bulova moonwatch reedition i mars. Dessa var kraftigt försenade (stor efterfrågan ?). Jag fick i alla fall detta till svar av azfinetime på min statusfråga som jag ställde i början av augusti:
This lengthy back order for this piece is finally over, and we will see these in next week. We will be sending these out on an expedited service at no additional charge, and including a free gift as well.

Free gift... Det kan betyda så mycket... hjärnan arbetar för fullt. Kanske en länk ? Denna ref. kommer med nato och band, och jag vill verkligen ha en länk... En tjock, exklusiv klockbok ? Besök på fabriken all inclusive ? Ett numrerat månsandkorn i ett skönt glasdisplaycase ?


Äntligen... (börjar ana att boken går bort, men kan ju finnas flygbiljetter i lådan, flygbiljetter får plats)
DSC_1129.JPG




Baksidan på klockan, mycket cool:
DSC_1132.JPG




Klocklådan med flådig giveaway:
DSC_1130.JPG



Jag blev på riktigt mållös. Kippar fortfarande efter andan när jag tänker på denna episod.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har inte fått några jättekonstiga men Victorinoxkniv från Victorinox, bagagetag från Arnold And Son och Powerbank från Tag HEUER är i alla fall de bästa jag fått.

Fick en hel del annat bra på Baselmässan men de lottades ju ut. Typ choklad från Breitling som jag trodde var cigarrer. :D
 

Apansson

Torpare
Vann en hu... nä, skoja.
Fick en omega-snökula, ni vet en sån här med vatten i som man kan vända på så det snöar på tomtenissarna. Fick den förvisso på event hos Erikson, men märkligt att de över huvud taget gör såna. Antar att Undersköterskan ENBART julpyntar med såna!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Jag beställde en Bulova moonwatch reedition i mars. Dessa var kraftigt försenade (stor efterfrågan ?). Jag fick i alla fall detta till svar av azfinetime på min statusfråga som jag ställde i början av augusti:
This lengthy back order for this piece is finally over, and we will see these in next week. We will be sending these out on an expedited service at no additional charge, and including a free gift as well.

Free gift... Det kan betyda så mycket... hjärnan arbetar för fullt. Kanske en länk ? Denna ref. kommer med nato och band, och jag vill verkligen ha en länk... En tjock, exklusiv klockbok ? Besök på fabriken all inclusive ? Ett numrerat månsandkorn i ett skönt glasdisplaycase ?


Äntligen... (börjar ana att boken går bort, men kan ju finnas flygbiljetter i lådan, flygbiljetter får plats)
DSC_1129.JPG




Baksidan på klockan, mycket cool:
DSC_1132.JPG




Klocklådan med flådig giveaway:
DSC_1130.JPG



Jag blev på riktigt mållös. Kippar fortfarande efter andan när jag tänker på denna episod.

Tja.. jag tycker du skall känna dig hedrad av att bli betraktad som civiliserad; vi är trots allt bara en sorts apor som dragit strumpor på fötterna... ;)
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Fick två Omega giveaways av en kollega, 1 Penna och ett anteckningsblock.
Inte det mest Otippade med pennan kanske men ett matchande anteckningsbok.....
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Har mest fått det vanlig, pennor, plånböcker och kepsar men av lite mera udda så är det väl godis från Omega och en väska med tillhörande necessär från Hublot. Men aldrig några strumpor eller handdukar
Får inte glömma alkohol, det har jag fått ganska ofta. Både oöppnade flaskor men även öl eller champagne på plats i butiken :)
 

SurTratten

Cartier
2-Faktor
Högst o-klockigt förvisso, men nån gång för många kilon sen när jag beställde proteinpulver följde det med någon sorts medaljong på ett ytterst billigt nylonarmband som enligt utsago skulle göra att man orka mer... Needless to say att det inte funkade :)
 
Topp