• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den snyggaste damklockan?

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Personligen älskar jag denna :D

jjA5gm5.jpg


(lånad bild)

Fyll på är ni snälla ;)
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Personligen tycker jag att en Daytona är ser bra ut på tjejer men att det ser ut som att densamma lånat sin snubbes klocka.
 

Anton

Omega
On topic såg jag att en tös i klassen med helgulds datejust modell mindre tror jag, såg bra ut! Men allmänt tycker jag att det är fräscht med kvinnor som har en "riktig" klocka :)
 

Carolin

Cartier
Tänkte pinga dig för förslag men avstod när tråden började spåra. Kul att du postade men saknar din SS.
Tack. SS fungerar också men dessa två ovan är de i min lilla samling som jag tycker är absolut finast. Skall inte heller förneka att jag vill ta med Aurums Tank Americaine som en av de vackrare. Undrar om han har den kvar...Här är bild på den som jag sparat i mitt arkiv.
tank.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Tack. SS fungerar också men dessa två ovan är de i min lilla samling som jag tycker är absolut finast. Skall inte heller förneka att jag vill ta med Aurums Tank Americaine som en av de vackrare. Undrar om han har den kvar...Här är bild på den som jag sparat i mitt arkiv.
tank.jpg

Visst finns den kvar, ingen vill köpa den. Var rätt länge sedan jag använde den nu, kanske borde plocka ut den från bankfacket.
 

jabla

Sarlacc
Tack. SS fungerar också men dessa två ovan är de i min lilla samling som jag tycker är absolut finast. Skall inte heller förneka att jag vill ta med Aurums Tank Americaine som en av de vackrare. Undrar om han har den kvar...Här är bild på den som jag sparat i mitt arkiv.
tank.jpg
Kan bli din :)
Ligger till salu på blocket just nu.
 

Carolin

Cartier
Visst finns den kvar, ingen vill köpa den. Var rätt länge sedan jag använde den nu, kanske borde plocka ut den från bankfacket.
Om jag säger så här. Hade jag inte varit så snabb i mina tidigare köp utan tänkt till lite och hängt med en bit längre i detta klocktokeri så hade jag mer än gärna köpt din. Men, men resurserna är inte oändliga och jag har ännu inte kommit till det att avyttra en och annan. Men ta fram ditt vackra ur bankfacket och bjud på lite nya bilder.
 

jabla

Sarlacc
Kanske läge att dela upp frågan?
Vilken klocka tycker du är snyggast på en dam?
Vilken klocka tycker damerna är snyggast på dem?
 

sveol

Cartier
Chanel J12
b99c5eafc6180343ed6d66a1e7a82dbe.jpg


Who-is-Lilly-Ghalichi-White-Chanel-J12-Watch.jpg



Daytona. Invicta kopia fungerar för oss med normal inkomst ;)

Elle-Macpherson-yellow-gold-Rolex-Daytona.jpg


031.jpg



Observera att jag försökte hitta "hen" bilder men lyckades inte. Ledsen för det. Ni får helt enkelt hålla till godo med bilderna ovan.
 
Topp