• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den snyggaste klockan alla kategorier?

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
16760, 16700, 16710 är the shit för mig som jag ska äga och aldrig sälja oavsett prisrang sen finns det många modeller av POs och ROs även fåtal modeller av andra tillverkare som man skulle kunna vänstra med. PN daytona är också magiska och hade inte tackat nej till fuschia insert till min blivande keeper. :cigar:
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
A-Lange-Sohne-Datograph-2012-3.jpg

Låt mig citera mig själv
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hade ju SBGA003 JesperO och den tyckte jag var spännet för stor, men det beror ju såklart på smak och handledsstorlek. Ruggigt fin är den i alla fall! :)
 

JesperO

Rolex
Hade ju SBGA003 JesperO och den tyckte jag var spännet för stor, men det beror ju såklart på smak och handledsstorlek. Ruggigt fin är den i alla fall! :)

titan, titan, det är grejer det... du är ju bandkille och då håller jag med att klockan är lite stor, på länk är den alldeles lagom, nätt, men ändå med närvaro.
Besviken att du inte noterade min andra pärla men så kan du väl inte så mycket om seiko än ;) :p
 

poormans

Rolex
en av mina personliga favoriter 5512/gilt/glossy/minutetrack/PCG

kan dock tänka mig att byta ut den mot en fullspec 5517 men det lär väl inte hända snart med tanke på priserna

cheers
christian
 

EssexX

Panerai
2-Faktor
Finns så många kandidater men eftersom jag är svag för Zenith har jag ju flera favoriter från märket

image.jpeg
image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 
Topp