• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den snyggaste länken?

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
CaptainOats skrev:
inte snyggast, men rätt cool

file.php
Din lilla bildtjuv!!! :mrgreen: förövrigt är det en cool länk det där...
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
80talisten skrev:
Omega SMP har verkligen inte den hemska länken som många påstår, länken ser fin ut och är av väldigt bra kvalitet...
Nix, den är inte ens av hyfsad kvalitet satt i relation till priset. Om den ser fin ut eller inte är däremot en smaksak.
 

Bolio

Panerai
Rille skrev:
Jag har senaste tiden börjat gilla denna länken.

Lite ovanligare variant som får många plus för komfort.
Sitter riktigt skönt på.

+1
Grymt snygg ser dock inte på dina bilder om det är titan/stål eller stål/stål är det bara stål torde den dinkan bli väldigt tung. Jag har titan/stål till mitt ur och trivs yyyber bra med den :D .
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sjukt cool AP-länk! Där snackar vi hantverk. Jag hade ingen aning om hur de gjordes, eller att de inte har några synliga stift.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
43 inlägg och ingen har nämnt mesh? Nästan overkligt :)

A8A8148B-0FD8-4B2F-AB3C-111295853762-9330-00000A0D86D46EAB.jpg
 

berg35

Omega
Jag inte ingen jättebra bild men min favoritlänk är den fassetterade länken till Breitling Blackbird. Har dock ej testat länken själv.
361164d1292381950-blackbird-got-one-love-post-wrist-shots-comments-img_3815r.jpg
 

Jonaz

Rolex
berg35 skrev:
Jag inte ingen jättebra bild men min favoritlänk är den fassetterade länken till Breitling Blackbird. Har dock ej testat länken själv.
361164d1292381950-blackbird-got-one-love-post-wrist-shots-comments-img_3815r.jpg

Håller med! Saknar en klocka med denna länk, har både PRO och PRO 2 i breitling annars...


iPhone | Tapatalk
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker att jubileelänk med dolt lås åtminstone ser väldigt trevlig ut.

ezarynys.jpg


Lånad bild.
 
Topp