• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken av dina får flest likes?

Galaxy

Rolex
OQn utan konkurrens...
IMG_6551.JPG


Brukar själv dessvärre inte trycka like så många gånger i dagens klocktråd eller fredagstråden, men likear mest schyssta vintage eller om någon rolig text finns med :artist:
 

Sond

Patek
Den nedersta är otroligt fin!! Vad har den för ref??
Tack! 5500 från slutet på 50-talet. Tavlan är en ganska ovanlig modell. Men det är som du ser samma typsnitt på siffrorna som hos nyare Explorer 1. Det gör att den är lite extra rolig.

Haha, underbart!

Din Selfdater måste väl för övrigt bli ganska likebombad?
Jo, den får en hel del. Men in som de två ovan.

Rent allmänt kan man ju tillägga att min 1675 och 1803 också drar in en hel del likes. Men där är kvalitén på bilderna inte lika viktiga, det trillar in likes även om bilden är lite kass. Jämfört med Air-Kingen så drar en dålig bild omedelbart ned gillandet. Det stärker min teori om att vissa Rolex är populära i sig och får en hel del "gratislikes". För att stödja min teori - så får en vanlig skrutit vardagsbild på min 14060M en del likes.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor

nissehult

Patek
2-Faktor
Erhm, går det att enkelt se en sammanställning över de bilder man har postat och antalet likes till dessa? Eller går ni tillbaka till typ Fredagstråden sidan 3 på lördagen för att se hur många likes som dykt upp?

Själv så ger jag likes till snygga och/eller roliga bilder, klockor som är koola och/eller ovanliga, JLC, Speedys, samt välformulerade och/eller roliga inlägg.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Haft en hel del omegor, två seikos och en rolex.
14060 var garanterat den som fick flest likes men även min förra speedy from moon to mars 3577.50 drog till sig en del. Tyvärr inga bilder på speedyn i luren.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp