• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken Breitling ska jag behålla?

vekktah

Cartier
Den svarta är 99.999% snyggare och den enda bratten jag någonsin längtat efter. Så behåll den vita och sälj den svarta till mig ;-)
 

_z_

Omega
Alltså man måste ju beundra Breitling för utsvävningarna som även jag har svårt för men dom kör ju helt klart sin grej för en viss målgrupp.

Den svarta ska du behålla.

SGS3 via Tapatalk.
 

Johlin77

Breitling
Svarta verkar ju vara överlägsen populärast här. Mina kompisar gillar den vita mycket mer, men jag är kluven. Vad finns det för andra armband då? Har sett nåt läder med röda sömmar.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Har aldrig heller gillat Breitling. Alldeles för plottriga och too much

Behåll den du använder mest - eller flippa båda :D
 

Johlin77

Breitling
Någon som är duktig att värdera klockor. Vad kan man få för dom? Den vita är från nov 2005 och knappt använd i kanonskick med alla papper, boxar mm. Plus ett extra ocean race strap i stort sätt nytt. Svarta från 2007 och också i kanonskick och mycket sparsamt använd med kvitton, cert mm. Båda är som nya.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Har aldrig heller gillat Breitling. Alldeles för plottriga och too much

Behåll den du använder mest - eller flippa båda :D
Plottriga, my ass
2013-04-20182807_zpsea9f7347.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Blacksteel är ju grym, den kan du inte sälja (speciellt om du skulle ångra dig). Vita fin men kan du lätt få tag i igen.
 

Sond

Patek
Den svarta, absolut!

Finns mycket synpunkter om Breitling. Glöm inte att de har dessa i sitt skafferi...
4ypjqNB.jpg

dpKjIwI.jpg
 
Black Steelen är skitsnygg, och Super Avengern också, men jag gillar inte just den länken. Den senare länken däremot är skitsnygg på SAn. Skit i vad dom andra säger, dom kan inte bära upp en 48mm Breitling ordentligt bara. :woot:
 
Topp