• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken butik i Stockholm har gott om armband?

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Har också provat naton på plats hos krons, onödigt dyra naton där dock men bra service:)
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Gillar stållänken men hade varit mysigt att testa ett brunt skinnband med vita eller svarta sömmar. Har du inte sett vilken som ligger ute till salu och som upptar min avatarplats? ;)

Hehe men man vet ju aldrig, du kanske har haffat något nytt:D

Antar att du har bildgooglat en del. Om du inte får testa innan köp så satsa på ett ganska tunt band. Tjocka funkar inte riktigt med luggarna på 2254.50
 

JiiWe

Cartier
Hej,

Lånar tråden lite grann så jag slipper skapa en ny. Vet ni nån tråd där det tipsas om bra internetaffärer/vanliga affärer att köpa länkar i? Var någonstans kan man köpa sjysta armband eller länkar till bra pris? Finns det någon särskild försäljare på Ebay som ni kan rekommendera?
 

MattiasKV

Cartier
Finns det någon fysisk butik i Stockholm som säljer gummiband? Jag vet att Hirsch finns på flera ställen, men andra? Hur är det med de mindre butikerna/vintagebutikerna?
 
Topp