• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken DJII-tavla är snyggast?

Vilken tavla gillar DU bäst?


  • Totala väljare
    71
Ricrob

Andas kompis andas............................du har precis avverkat typ 4 klockor på en månad, precis köpt en ny som är riktigt fet och inte hunnit använda mer än några dagar PLUS du har en extra tavla du ännu inte andvänt ALLS och du spånar redan om en tredje....


Sitt lugnt i båten....du glömmer att njuta av klockorna om du bara är fokuserad på 'nästa steg'.....

:cool:
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Tycker dem du har är bra. Kanske femman då. De andra är ju ganska ... Förutsägbara... Uppfattar inte dig som förutsägbar, men det kanske du är och då ska du banne mig ha en champagnefärgad tavla... ;)

Lägger min röst på femman eftersom du antagligen söker argument att handla... :D

A
 

Räven

Cartier
3. Guld med stavindex/lume.
image.jpg


Tveklöst det tredje alternativet. Romerska siffror är, i likhet med citat på latin, en paria.

Stavindex harmonierar bäst med den typen av bezel.



iPhone|Tapatalk
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Romerska siffror är inte min kopp thé... dessutom tycker jag de tavlorna som har ett ensamt index-streck vid kl 9 ser lite lustigt ut. Så i detta fall röstade jag på nr 4, blir lite sportisch, vilket jag tror är lite RicRobish

Annars är blå eller svart stick dial alltid mkt snyggt
 
Topp